nå nu vil jeg skrive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Loggidut

mit sidste indlæg for i dag...og jeg vil gøre det vildt positivt!

Tif har bare været så dejlig i dag (L) og det er vist ikke så tit jeg har skrevet det...som regel er det jo kun brok brok brok...men nu skal den da lige have på de gode knapper!

hun har grinet, leget, smilet, delt, og snakket i telefon med farmor...ihvertfald i hendes legetøjs telefon! Hun har vinket og rakt ud efter os, hun har pustet sæbebobler med Kasper, og kastet og grebet bold...ja hun har virkelig været den gamle Tif, og nøj hvor har vi alle bare jagtet hende rundt for at kramme hende!

Der ud over er der virkelig sket nyt med hende...og alt sammen den dag hun blev 11 måneder.

Ja først var der jo det med tanden, Hurra!

så har hun lige lært at rumpe sig frem, i en pokkers fart...hen over gulvet og tilbage igen, så når vi spiller bold som vi tit gør...og hun så kaster forkert...ja så rumper hun sig da bare hen over gulvet og henter bolden igen...aj hvor er hun lækker ;)

der ud over...så dansede hun pludselig i dag, siddende på numsen, rockede hun bare til musikken, så nu skal vi bare spørge om hun kan danse...og så svinger hun og klapper som om hun var til koncert...hæ hæ.

der ud over...ja ja...der kommer mere...så er hun sgu begyndt at vise os hvordan man siger gak gak, eller laver fingernys...hun tager lige vores hænder og fører dem dertil hvor de skal være...til stor morskab for alle vi voksne!

ja og så har hun lært at sige den der tåbelige klob klob.lyd man kan lave med tungen når man smælder med den...ha ha...så jeg er helt øm i tungen af at sidde og lave lyde!

ja alt i alt, så er der dukket en hel masse ting frem i dag...måske har hun kunne i nogle dage, men har bare ikke magtet at gøre det, p.g.a. arrigskab...men i dag åbnede hun da virkelig for godteposen

aj så forelsket man igen kan være i sit barn! (L)

plidder og pladder og pludder fra mig af...og gad i læse hertil...så har i godt nok min fulde respekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ka li ja

jamen hvor er det da bare fanastisk sloggi!!! der er bare ikke noget bedre end når man virkelig kan nyde sit glade fantastiske barn(L)
lækkert at hører fra dig

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Nååååååhhrrrrr.... (L)(L)(L)(L)

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

DEJLIGT!!!!

Uh de dage er bare guld værd, så er alt det andet lidt ligesom glemt eller ihvertfald godt gemt i baghovedet (L)

Dejligt, dejligt, dejligt :)

-Nadia

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Det var vel nok dejligt (L) Det lyder forøvrigt som en rigtig, klassisk tigerspringsslutning, var? Pludselig glad igen og fuld af ny kunnen. Fedt.

Knus fra Birgitte

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

uhhh søde BM jeg tør ikke tro hun er gennem det spring endnu--....men jeg tror det har lettet springet at tanden er kommet frem....

men er hun gennem...så råber jeg virkelig hurraaaaaa......

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

Tillykke med tanden, og det glade barn!
:)

Anmeld

16. juni 2008

bette

hvor lyder det altså bare herligt... håber dælme også snart at se den gamle mikkel igen.. synes han har været forsvundet længe nu:(

Anmeld

16. juni 2008

Ny mor

Ih, hvor dejligt at høre, Loggi ;)
(H) Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.