er lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Lone Jakobsen

så var jeg ved læge som tog blodprøver for at teste for hcg, stofskifte, og forskellige slags hormoner. derefter blev jeg undersøgt og selv om han ikke umiddelbart ku finde nogle knuder, så blev jeg sendt videre til mamografi. åh ved ikke helt hvordan jeg skal ha det med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

nutche skriver:

så var jeg ved læge som tog blodprøver for at teste for hcg, stofskifte, og forskellige slags hormoner. derefter blev jeg undersøgt og selv om han ikke umiddelbart ku finde nogle knuder, så blev jeg sendt videre til mamografi. åh ved ikke helt hvordan jeg skal ha det med det hele.

Kan godt forstå du er nervøs, håber det ikke er noget særligt, og hvis der er hormonerne, at de så kan regulere det så du kan få det godt igen. Stort Knus

Anmeld

1. juni 2010

Lone Jakobsen

Alexis skriver:

Kan godt forstå du er nervøs, håber det ikke er noget særligt, og hvis der er hormonerne, at de så kan regulere det så du kan få det godt igen. Stort Knus

tak skal du ha

jeg har fået svar fra de første blodprøver, og alt er normalt. så skal lige ha snakket med ham igen...for hvad er det så

har samtidig fået tid til mamografi på sygehuset og uhh det er jeg altså noget nervøs for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.