er lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Lone Jakobsen

kan ikke slippe bekymringen helt.

jeg har tidligere skrevet et indlæg om at min krop teede sig lidt mærkeligt, med bla. ømme bryster og oppustethed. men min læge tog bare en graviditets test, og da svaret var negativt, bad hun mig gå hjem og fortælle mig selv at jeg ikke var gravid.

det har jeg så gjort, og det har virket. mens er kommet og alt er normalt....bortset fra mine bryster. de er nemlig stadig mærkbart ømme. ikke spændte, men ømme, fx. når jeg får et knus.

så jeg prøvede at ringe til en anden læge, som tog mig alvorligt. gav mig en tid imorgen. til blodprøve og mammografi (kan de lave sådan en ved lægen?) og selv om jeg er lettet....har bekyringen også taget bo i mig....for hvad nu hvis....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

otlitrom

Det lyder ikke rart! Jeg ved ikke om lægen har mulighed for at lave en mammografi med det samme, men han har helt sikkert mulighed for at henvise dig videre til et sted, hvor de kan! Den slags SKAL tages seriøst, og jeg håber virkelig ikke der er noget galt!

Kan godt forstå du må være bekymret. Men jeg håber Det snart er overstået, og at alt er som det skal være!

Anmeld

27. maj 2010

N&J

Det kan ikke være noget i forbindelse med mælken fra dit sidste barn, jeg har stadig mælk i mine selvom det er over 6 mdr. siden jeg sidste ammede

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Det lyder ikke rart! Jeg ved ikke om lægen har mulighed for at lave en mammografi med det samme, men han har helt sikkert mulighed for at henvise dig videre til et sted, hvor de kan! Den slags SKAL tages seriøst, og jeg håber virkelig ikke der er noget galt!

Kan godt forstå du må være bekymret. Men jeg håber Det snart er overstået, og at alt er som det skal være!

har lige snakket med en veninde som fortæller at lægen ikke kan lave mamografi dernede, men kan henvise til en på sygehuset.

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Det kan ikke være noget i forbindelse med mælken fra dit sidste barn, jeg har stadig mælk i mine selvom det er over 6 mdr. siden jeg sidste ammede

tja...han var i hvertfald over i noget med at hormonerne ku få brysterne til at tro der var grund til at producere mælk.

Anmeld

27. maj 2010

N&J

Håber at alt er som det skal være, og der bare pludselig er kommet noget mælk eller de bare er ømme.. 

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Håber at alt er som det skal være, og der bare pludselig er kommet noget mælk eller de bare er ømme.. 

takker det gør jeg også

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

nutche skriver:

har lige snakket med en veninde som fortæller at lægen ikke kan lave mamografi dernede, men kan henvise til en på sygehuset.

Ja, netop. Og der er ikke meget ventetid, for den slags tages seriøst. Dejligt at lægen lytter til dig, i stedet for din egen læge!

Håber det bedste!!

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Ja, netop. Og der er ikke meget ventetid, for den slags tages seriøst. Dejligt at lægen lytter til dig, i stedet for din egen læge!

Håber det bedste!!

ja jeg var virkelig lettet over at han tog mig alvorligt. havde ellers bestilt tid om 14 dage men han synes jeg sku komme idag eller imorgen.

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

nutche skriver:

ja jeg var virkelig lettet over at han tog mig alvorligt. havde ellers bestilt tid om 14 dage men han synes jeg sku komme idag eller imorgen.

Det er godt at høre! God læge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.