Hvor kan man købe blondekjoler til babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.328 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

sillebille10

Hej!

Så de mest nuttede babyer i weekenden iført hvide blondekjoler. Har prøvet at google blondekjoler og babykjoler, men fandt ikke noget

Så mit spørgsmål er, hvor kan man købe hvide bomuldsblondekjoler henne? (De skal bruges som sommerkjoler til lille-pigen og skal derfor være i bomuld)

Sigrid 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Christina.78

Hvilken str mangler du ??

Anmeld

27. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

I HogM's webshop har de da en rigtig sød kjole. Den er hvid med et par mamelukker til og så er der blondmøsnter i skørtet og ærmerne.

Super sød - prøv at kigge engang.

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=BARN_BAFLI_DRESS&shoptype=S

Anmeld

27. maj 2010

eliasogmor

sillebille10 skriver:

Hej!

Så de mest nuttede babyer i weekenden iført hvide blondekjoler. Har prøvet at google blondekjoler og babykjoler, men fandt ikke noget

Så mit spørgsmål er, hvor kan man købe hvide bomuldsblondekjoler henne? (De skal bruges som sommerkjoler til lille-pigen og skal derfor være i bomuld)

Sigrid 36+2

tjek lige roselille.dk ud....

Anmeld

27. maj 2010

sillebille10

Til Christina -har ikke investeret i andet end bodystockings og basis tøj endnu... Babyen kommer først om en måneds tid, så det er vel New Born størrelser, jeg står og mangler. (Regner med at bebsen bliver ca. 4kg, da det var det, jeg vejede, da jeg blev født. Derudover vejede hun 2,5 kg for to uger siden, hvor vi var til 3D-scanning. Så tror bebsen holder statistikken og bliver omkring de 4kg!)

Var inde på Rose Lille -ihh, hvor er tøjet fint Og den blondekjole, der er på H&M's hjemmeside tror jeg var lige præcist den, jeg ledte efter!!

Tusind tak for hjælpen indtil videre -det kribler og krabler i fingrene nu for at få fat på nogle af de nuttede kjoler

Sigrid 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.