armsved :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

prettybutterfly

Aluminiumkloridsprit som kan købes på apoteket - det virker fantastisk, men er noget krads noget... Det kan godt svide ret meget når man bruger det.

Jeps, det her har jeg også prøvet engang! Hold op hvor det virker fantastisk! Kan så meget anbefales! Har tit brugt det når jeg har rejst i MEGET varme lande. Det er helt fantastisk! Det holder ALT sved væk og skal påføres 1 gang om ugen eller så noget. Virker så godt i lang tid! Kan så meget anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mettemus

Hvis det er meget voldsomt og man er meget generet af det, kan man vist nok også få noget laserbehandling hvor man lukker nogle af svedkirtlerne. Jeg ved ikke hvordan det fungerer rent praktisk og hvem der skal betale (men gætter på at man selv skal), men hvis det er et vedvarende problem hvor man virkelig føler at ens livskvalitet falder, synes jeg da bestemt at det er en mulighed. Man kan jo blive helt "handicappet" af at svede så meget 

Anmeld

27. maj 2010

lotte32

tak for alle jeres fine svar nu har jeg bestilt det der perspirex, så må vi se om det funker og ellers må jeg en tur i matas..

god dag til jer alle

Knus Lotte

Anmeld

27. maj 2010

lotte32

Mettemus skriver:

Hvis det er meget voldsomt og man er meget generet af det, kan man vist nok også få noget laserbehandling hvor man lukker nogle af svedkirtlerne. Jeg ved ikke hvordan det fungerer rent praktisk og hvem der skal betale (men gætter på at man selv skal), men hvis det er et vedvarende problem hvor man virkelig føler at ens livskvalitet falder, synes jeg da bestemt at det er en mulighed. Man kan jo blive helt "handicappet" af at svede så meget 

har godt læst om de der operationer, det er smart, men så slemt har jeg det slet ikke, det er som tidligere skrevet, værst hvis jeg bliver stresset, og hvis jeg så har noget tætsiddende tøj på så syntes jeg i hvert fald selv at det er slemt men nu prøver jeg perspirex, og håber på at det virker

Knus Lotte

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

lotte31 skriver:

Ja det er altså ret pinligt men efterhånden også et ret stort problem, som jeg er meget ked af.. jeg sveder, især under armene, og det er da blevet helt slemt efter at jeg har været i barnløshedsbehandling, og det er stadig meget slemt, selv om jeg ikke pt. er i behandling.. 

nu har jeg så googlet lidt og fundet noget der hedder perspirex, som jeg overvejer at prøve, men ville lige høre jer herinde, om der evt. er nogle af jer der kender det?? eller måske har andre gode råd, da jeg jo gerne vil kunne gå i andet tøj, end kæmpestore t-shirts og trøjer..

Knus Lotte

Åhh jeg har det på samme måde Især under den ene arm... mærkeligt nok. Jeg har aldrig bluser på der sidder tæt under armene.

Læser lige med i din tråd og håber på gode råd

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Jeg bruger det der perspirex og det er skide godt! Jeg døjer nemlig også med det i perioder. Det der perspirex holder det helt væk!

Hvor køber du det henne?

Anmeld

27. maj 2010

lotte32

TbCp skriver:

Hvor køber du det henne?

du kan google perspirex roll on, så kommer der forskellige sider frem, men har vist læst et sted at man også  kan købe det i matas 

Knus Lotte

-som sikker kommer til at svede på nyt job idag

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

lotte31 skriver:

du kan google perspirex roll on, så kommer der forskellige sider frem, men har vist læst et sted at man også  kan købe det i matas 

Knus Lotte

-som sikker kommer til at svede på nyt job idag

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hvor køber du det henne?

I matas. He he.. Lidt sjovt. Jeg har simpelthen været så flov over det, men nu er jeg blevet mere ligeglad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.