armsved :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.195 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

lotte32

Ja det er altså ret pinligt men efterhånden også et ret stort problem, som jeg er meget ked af.. jeg sveder, især under armene, og det er da blevet helt slemt efter at jeg har været i barnløshedsbehandling, og det er stadig meget slemt, selv om jeg ikke pt. er i behandling.. 

nu har jeg så googlet lidt og fundet noget der hedder perspirex, som jeg overvejer at prøve, men ville lige høre jer herinde, om der evt. er nogle af jer der kender det?? eller måske har andre gode råd, da jeg jo gerne vil kunne gå i andet tøj, end kæmpestore t-shirts og trøjer..

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Delilah

Nu ved jeg ikke helt hvor slemt det er men en god antiperspirant gør sveden meget mindre.. Jeg finder de parfumefri til at virke best. 

Anmeld

26. maj 2010

lotte32

Delilah skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvor slemt det er men en god antiperspirant gør sveden meget mindre.. Jeg finder de parfumefri til at virke best. 

dem bruger jeg også nu, men især hvis jeg bliver stresset eller presset er det bare ikke helt nok

Anmeld

26. maj 2010

klmf

Uh, kender det kun alt for godt. Det er især et problem med nogle bluser, der simpelthen lader til at 'adopetere' odeuren, så den bliver siddende - selv efter vask 

Det var dog meget bedre mens jeg var gravid Men er nu kommet tilbage... Jeg har prøvet alverdens ting, men det bedste var faktisk noget jeg købte i Matas engang.... Det var noget skrapt noget og jeg blev desværre overfølsom overfor det, men det virkede Kan ikke huske hvad det hed, men prøv at spørge derinde eller på apoteket om de ikke har noget, der er lidt mere virkosmt end almindelige anteperspiranter.

Held og lykke med det - og kom gerne med en update når du finder et vidundermiddel

Anmeld

26. maj 2010

Sujan

Min kæreste bruger det der periplex(staves) tilsine fødder... Han går i sikkerhedssko hele dagen så hans fødder sveder helt vildt... Det virker super godt.. Selvfølgelig kan det ikke holde det hele væk.. Men hans fødder er jo også total indelukket hele dagen..

Anmeld

26. maj 2010

LifeIsGreat

et er også en mulighed at købe de der Sweatpats(staves) i matas som du lægger ind i blusen under armene. Har ik selv prøvet dem så ved ik om det virker.

Anmeld

26. maj 2010

SHERO

Safe5 som kan købs i matas er super... Virker mellem 2-5 dage.. :-)

Anmeld

26. maj 2010

Tulle28

Aluminiumkloridsprit som kan købes på apoteket - det virker fantastisk, men er noget krads noget... Det kan godt svide ret meget når man bruger det.

Anmeld

26. maj 2010

Vingummien

lotte31 skriver:

Ja det er altså ret pinligt men efterhånden også et ret stort problem, som jeg er meget ked af.. jeg sveder, især under armene, og det er da blevet helt slemt efter at jeg har været i barnløshedsbehandling, og det er stadig meget slemt, selv om jeg ikke pt. er i behandling.. 

nu har jeg så googlet lidt og fundet noget der hedder perspirex, som jeg overvejer at prøve, men ville lige høre jer herinde, om der evt. er nogle af jer der kender det?? eller måske har andre gode råd, da jeg jo gerne vil kunne gå i andet tøj, end kæmpestore t-shirts og trøjer..

Knus Lotte

De har noget i matas som holder i 5 dage. Er rigtig godt. Hedder noget med safe5 elelr sådan. Men spørg i matas. Er ca til 6mdr i

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

lotte31 skriver:

Knus Lotte

Jeg bruger det der perspirex og det er skide godt! Jeg døjer nemlig også med det i perioder. Det der perspirex holder det helt væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.