Anne85 skriver:
Hvordan var starten så for ham der kom 36+0?? Var I indlagt?? Ku han nøjes med at blive ammet elelr fik han sonde?? Ku han selv holde varmen eller var han i kuvøse?
Blir spændende om du så denne gang ender med at gå over tid 
Han kunne ikke få varmen, så han var i varmekasse ca en halv time... Og så gav de ham lidt mælke erstatning det første døgn i engangssprøjte, men min mælk løb ret hurtigt til, så han blev ammet for resten.
Og så skulle vi være på barselsgangen i 2 dage før vi måtte komme på hotellet. og der orkede jeg ikke at være mere end to dage, så på tredje dag tog vi hjem, selvom de gerne ville have beholdt os til han ville have været 37+0.
Han har haft nemt til opkast, har haft svært ved at sove og har måtte lære at blive aet og nusset, hvilket nu er noget han virkelig nyder, men babymassage var aldrig noget for ham. Og så er han følsom, både psykisk og fysisk. Kan fx ikke holde ud at komme i brusebad, det er simpelthen at overstimulere ham, selv nu hvor han er 5 år. Men ellers gik han som 9 mdr
, og snakkede som et vandfald
til hans 1-års fødselsdag, så motorisk og sprogligt har han ingen mangler.
Men der er tydeligt forskel på ham og nr. 2, som blev født 38+6. Han elsker at lege med bruseren, var vild med babymassage, gylpede stort set ikke osv... Og så gik han som 11 mdr men snakkede lige hurtigt
Så hvis jeg kan få en baby inden termin, men efter 37+0 så er fuldt ud tilfreds
Anmeld