Synes her er begyndt at blive stille?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Risen

Hvordan kan det dog være? Er folk begyndt at få nerver? og nervøse over fødslen? .. Jeg er .. Synes tiden er gået ufattelig langsom men på samme tid alt for hurtigt.. Tænk at vi blive mødre lige om lidt.. .. At kunne kalde sig mor.. Vild tanke.. 

Nå men ville egentlig bare høre til jer ? Noget nyt ? Eller er folk bare lidt graviditets trætte ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

saxa

Her sker der ikke så meget.. Vokser vokser og vokser.. Sys det går ekstremt hutigt denne gang.. Er ikke nervøs eller har nerver på - kun det at jeg skal gå i uvisheden om at få lov at føde vaginalt frem for PKS - hvilket jeg først får svar på i uge 34..

Men er i fuld gang med at skrive bachelor projekt. Så det der pt fylder i mit hoved er den og eksamen d.17.juni.. Hvor jeg derefter kan kalde mig pædagog og tænke lidt mere på graviditeten

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Hvordan kan det dog være? Er folk begyndt at få nerver? og nervøse over fødslen? .. Jeg er .. Synes tiden er gået ufattelig langsom men på samme tid alt for hurtigt.. Tænk at vi blive mødre lige om lidt.. .. At kunne kalde sig mor.. Vild tanke.. 

Nå men ville egentlig bare høre til jer ? Noget nyt ? Eller er folk bare lidt graviditets trætte ?

Ja der er stille  Folk svarer ikke rigtigt når man skriver.. Nå men så kan jeg jo kopiere mit indlæg fra igår ind her

Så skal jeg dælme love for at redebygger instinktet er sat ind  Kan mærke at jeg pludselig får vildt behov for at ALT snart er klart... og jeg stresser over at jeg synes der er så meget vi gerne liiiige sku nå inden hun kommer...

Kunne tænke mig at få styr på det hele NU - og samtidig er jeg bare TRÆT som aldrig før og orker nærmest ikke så meget som at sætte mig ud i min bil og køre op i babysam og få købt det sidste eller at bevæge mig ud til vaskemaskinen og lige få vasket de sidste babyting osv...

Iihhh  Har I andre det også sårn?

Var ved læge idag (uge 35-36´s undersøgelse) hvor vi snakkede lidt om de smerter jeg har forneden - her fik jeg en længere forklaring på at de var symfysen der udvidede sig (hmm... nogle gange får jeg lyst til at råbe "skid hul i at der står i mine papirer at jeg er sygeplejerske... forklar mig det på DANSK" ) og at hun ville mene det betød at der ikke var så længe igen før jeg gik i fødsel.... hmmm.... det er jeg altså bare slet slet slet ikke kalr til  men nå, det ender squ nok alligevel med at jeg går et par uger over tid

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Men nej, synes ikke som sådan jeg er begyndt at få nerver på.... men er da for første gang i denne garviditet begyndt at tænke lidt på fødslen. har jo egentlig bare tænkt at det gik jo ganske glimrende sidst så det gør vi bare igen.... men nu kommer jeg pludselig i tvivl - hvordan var det nu lige man skulle trække vejret, hvad er det nu der findes af medicinsk og ikke medicinsk smertebehandling osv osv.... igår bestilte jeg dvd´en "yoga for gravide"... håber den snart kommer dumpende med posten for den skulle give nogle gode fif til vejrtrækning mm. under fødslen

Og ja, som jeg skrev i mit andet indlæg så er jeg pludselig ved at få lidt stress over alt det jeg gerne vil have nået inden.... nu er der dælme kun en måned til hun kommer... det er slet ikke til at fatte

Anmeld

26. maj 2010

MTS

Jeg har den sidste måneds tid haft rigtigt svært ved at ha overskud til alt. Så jeg er en af dem der har været meget stille. Men nu er jeg på vej tilbage til overfladen igen Men er også ved at begynde at blive stresset over alle de ting jeg bare lige skal få gjort inden og de ting jeg mangler at købe. Selve fødslen er jeg ikke så nervøs over.... endnu. Det kommer jo nok. 

Malin som er ved at ta sig sammen til at skrive lidt mere på baby.dk

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

Malin skriver:

Jeg har den sidste måneds tid haft rigtigt svært ved at ha overskud til alt. Så jeg er en af dem der har været meget stille. Men nu er jeg på vej tilbage til overfladen igen Men er også ved at begynde at blive stresset over alle de ting jeg bare lige skal få gjort inden og de ting jeg mangler at købe. Selve fødslen er jeg ikke så nervøs over.... endnu. Det kommer jo nok. 

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste  Mon ikke det er emget naturligt  jeg kan ihvertfald også huske fra sidst at jeg kommer til et punkt hvor ALT bare skal være iorden.... idag har jeg fx ligget på alle fire i 3-4 timer og gjort alle køkken skabe rene, fået ryddet op i køkkenet osv.... altså jeg mener - baby overlever jo nok at der er lidt støvet hist og pist - men JEG har brug for at alt omkring mig er iorden når hun kommer så jeg kan slappe af og nyde hende

Anmeld

26. maj 2010

Risen

saxi skriver:

Her sker der ikke så meget.. Vokser vokser og vokser.. Sys det går ekstremt hutigt denne gang.. Er ikke nervøs eller har nerver på - kun det at jeg skal gå i uvisheden om at få lov at føde vaginalt frem for PKS - hvilket jeg først får svar på i uge 34..

Men er i fuld gang med at skrive bachelor projekt. Så det der pt fylder i mit hoved er den og eksamen d.17.juni.. Hvor jeg derefter kan kalde mig pædagog og tænke lidt mere på graviditeten

Uh du har da også nok at se til så hva ? .. Barn og opgave ! ! God tidsdrivende kombination .. 

Hvordan kan det være du først får svar på det i uge 34? Hvad ønsker du selv? 

Knus

Anmeld

26. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Men nej, synes ikke som sådan jeg er begyndt at få nerver på.... men er da for første gang i denne garviditet begyndt at tænke lidt på fødslen. har jo egentlig bare tænkt at det gik jo ganske glimrende sidst så det gør vi bare igen.... men nu kommer jeg pludselig i tvivl - hvordan var det nu lige man skulle trække vejret, hvad er det nu der findes af medicinsk og ikke medicinsk smertebehandling osv osv.... igår bestilte jeg dvd´en "yoga for gravide"... håber den snart kommer dumpende med posten for den skulle give nogle gode fif til vejrtrækning mm. under fødslen

Og ja, som jeg skrev i mit andet indlæg så er jeg pludselig ved at få lidt stress over alt det jeg gerne vil have nået inden.... nu er der dælme kun en måned til hun kommer... det er slet ikke til at fatte

Ja et eller andet tidspunkt skal man jo lige tænke over det .. Det var næsten min første tanke da jeg blev gravid.. Det må være så anderledes når man skal have nummer 2.. Ikke nær så mange bekymringer og man tager det hele i et mere afslappet tempo (virker ihvert fald sådan).. 

Uh den der yoga, den må du lige fortælle lidt mere om? Er det god hjælp til fødslen eller? 

Anmeld

26. maj 2010

Risen

Malin skriver:

Dejligt du er ved at være på toppen ! .. Hvornår er det du har termin? Er det lige om hjørnet eller husker jeg det som lidt senere ?.. 

Ville ønske jeg havde det som dig og bare var helt cool med fødsel osv, men er total i tænkeboks omkring alt.. Gennemtænker absolut ALTING til mindste detalje .. hehe lidt skørt.. 

Anmeld

26. maj 2010

MTS

Anne85 skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste  Mon ikke det er emget naturligt  jeg kan ihvertfald også huske fra sidst at jeg kommer til et punkt hvor ALT bare skal være iorden.... idag har jeg fx ligget på alle fire i 3-4 timer og gjort alle køkken skabe rene, fået ryddet op i køkkenet osv.... altså jeg mener - baby overlever jo nok at der er lidt støvet hist og pist - men JEG har brug for at alt omkring mig er iorden når hun kommer så jeg kan slappe af og nyde hende

Puha det lyder bare som om du har så meget energi. Jeg kan slet ikke holde til at være igang i så mange timer. Nok derfor jeg er stresset, fordi jeg ved at jeg kun kan holde til at lave nogle få ting hver dag. Glæder mig til barsel i hvert fald. Bare lige et par uger endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.