Risen skriver:
Hvordan kan det dog være?
Er folk begyndt at få nerver? og nervøse over fødslen? .. Jeg er
.. Synes tiden er gået ufattelig langsom men på samme tid alt for hurtigt.. Tænk at vi blive mødre lige om lidt..
.. At kunne kalde sig mor.. Vild tanke..
Nå men ville egentlig bare høre til jer ? Noget nyt ? Eller er folk bare lidt graviditets trætte ?

Så skal jeg dælme love for at redebygger instinktet er sat ind
Kan mærke at jeg pludselig får vildt behov for at ALT snart er klart... og jeg stresser over at jeg synes der er så meget vi gerne liiiige sku nå inden hun kommer...
Kunne tænke mig at få styr på det hele NU - og samtidig er jeg bare TRÆT som aldrig før og orker nærmest ikke så meget som at sætte mig ud i min bil og køre op i babysam og få købt det sidste eller at bevæge mig ud til vaskemaskinen og lige få vasket de sidste babyting osv...
Iihhh
Har I andre det også sårn?
Var ved læge idag (uge 35-36´s undersøgelse) hvor vi snakkede lidt om de smerter jeg har forneden - her fik jeg en længere forklaring på at de var symfysen der udvidede sig (hmm... nogle gange får jeg lyst til at råbe "skid hul i at der står i mine papirer at jeg er sygeplejerske... forklar mig det på DANSK"
) og at hun ville mene det betød at der ikke var så længe igen før jeg gik i fødsel.... hmmm.... det er jeg altså bare slet slet slet ikke kalr til
men nå, det ender squ nok alligevel med at jeg går et par uger over tid