Hvornår begyndte I/du at købe ind til den guldklumpen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi købte barnevognen da jeg var 4½ måned henne... autostol og puslebord i sidste uge og tøj har vi købt løbende... nu har jeg 2 måneder til at købe resten og synes det er skønt at det er alle "småtingene" jeg mangler, som jeg selv kan hente

Jeg kan tilgengæld godt lidt at købe småtingene nu, så når jeg kommer tættere på terminen, kan slappe af og koncentrer mig om maven og fødselsen Men har også de store ting i sigte, og ved nogenlunde hvad vi vil købe Jeg er en rigtig liste-pige, elsker at lave lister og krydse af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym, da man ikke ved hvem der er med på en læser

Men spørgsmålet fra min side er: Hvornår begyndte I/du at købe ind til den guldklumpen??

Har selv en svigermor + al det løse, som har så travlt med at vi skal vente og vente og vente lidt mere på at købe ting og sager til den lille ny. Men føler også lidt at tiden måske kan løbe fra os i den sidste ende. Plua har en veninde som er 32+ og de har kun købt vugge, barnevogn (står dog ikke hos dem endnu) og autostol, alt andet er ikke købt endnu..

Er det mig som er for tidlig på den??? - er selv 17+

Begyndte så småt, da jeg var 22 uger henne, men de fleste ting blev købt efter de 30 uger...

Anmeld

26. maj 2010

Jibbe

Anonym skriver:

Jeg kan tilgengæld godt lidt at købe småtingene nu, så når jeg kommer tættere på terminen, kan slappe af og koncentrer mig om maven og fødselsen Men har også de store ting i sigte, og ved nogenlunde hvad vi vil købe Jeg er en rigtig liste-pige, elsker at lave lister og krydse af

Jeg er også den som efterhånden har et par lister med ting der mangler, men mange af tingene har jeg ventet med at købe ind til min kæreste er hjemme (han er kun hjemme hver 2 måned) og han har gerne ville være med til de store ting. Nu er det ved at være overstået og nu mangler jeg dyne og madrasser osv og det kan jeg passende tage ud at hente mens han renoverer børneværelse

Anmeld

26. maj 2010

Mutti2B

Jeg har allerede købt nogle småting og jeg er ikke engang gravid endnu

Anmeld

26. maj 2010

4xGreve

Jeg begyndt at købe den dag vi fik det at vide og der var vi ca. 10 uger henne - synts da det er en af glæderne da at kunne gå og små købe her og der også rammer det heller ikke så hårdt økonomisk som hvis man skal ud og have det hele på en gang...

Anmeld

27. maj 2010

StineW

Hej hej.

Jeg vil bestemt sige, gør som du har lyst til. Det er da dig der skal have barn, så det er da også dig der skal vurdere hvordan det passer bedst i dit / jeres liv mht indkøb.

Knus Stine.

Anmeld

27. maj 2010

Anonym trådstarter

Er er super glad for jeres svar og den blå avis

Anmeld

27. maj 2010

DK

Tja... jeg købte nogle få ting før uge 12. Ex. faldt jeg over verdens mest NUTTEDE flyverdragt med ører som var på tilbud (da det jo var sommer). Men da jeg ventede et vinterbarn kunne jeg ikke lade være med at købe den allerede. Derudover købte jeg et par små lilla nuttede sokker der hang på vores køleskab hele min graviditet. Hold op mand jeg har stået maaange gange og forsøgt at forestille mig at en dag skulle mit barn have dem på.

Efter NF begyndte vi så småt at købe lidt. Jeg tror vi købte barnevogn da jeg var en 16-20 uger henne. Herefter begyndte vi langsomt at købe det vi skule bruge.

Køb når du selv er klart og vær ligeglad med hvad andre mener. Det er jo ikke deres barn vel? Sig evt. hvis folk kommenterer noget at "hvis de nu køber ind når de vil, så køber du ind når du vil".

Anmeld

27. maj 2010

Anonym trådstarter

Har fundet de sødeste body'er hvor der står:

IDAD og IMOM

Dem kunne jeg ikke stå for

Anmeld

27. maj 2010

3xM

er i uge 25 og har ikke købt noget endnu

det store udstyr såsom barnevogn o.lign har jeg endnu fra storebror af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.