Hvornår begyndte I/du at købe ind til den guldklumpen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym, da man ikke ved hvem der er med på en læser

Men spørgsmålet fra min side er: Hvornår begyndte I/du at købe ind til den guldklumpen??

Har selv en svigermor + al det løse, som har så travlt med at vi skal vente og vente og vente lidt mere på at købe ting og sager til den lille ny. Men føler også lidt at tiden måske kan løbe fra os i den sidste ende. Plua har en veninde som er 32+ og de har kun købt vugge, barnevogn (står dog ikke hos dem endnu) og autostol, alt andet er ikke købt endnu..

Er det mig som er for tidlig på den??? - er selv 17+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

MetteMTH

Jeg har købt tøj i hogm. Alt udstyr har jeg købt i babysam, har så fået puslebord og sengen hjem. Barnevognen får jeg i august .

Anmeld

26. maj 2010

Trolde_mor

Der har været en del tråde med det, så hvis du søger finder du nogle stykker

En af dem er den her:

https://www.baby.dk/debat/33057pi1/graviditet/hvornaar-begyndte-i-og-koebe-baby-ting.aspx

Men nej, jeg syntes ikke du er tidlig på den, gør som du føler for og nyd tiden og køb løs

Jeg er 22+0 idag og vi har næsten købt det hele (vi mangler pusletakse og tremmeseng), og der er stadig en masse at se til. Børneværelset skal males, ordnes, der skal syes gardiner, overtræk til både barnevogn og tremmeseng...

Og vil sige at herhjemme har det været dejligt at købe lidt ad gangen, for det har økonomien altså bedre af. Så når der har været tilbud osv. har vi været afsted.

https://www.baby.dk/debat/33057pi1/graviditet/hvornaar-begyndte-i-og-koebe-baby-ting.aspx

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Jeg var ikke engang 3 mdr henne, før barnevognen blev købt.. Og jeg  var virkelig imod det.. .

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

Følger også rådet i luksusfælen - fordel udgifterne istedet for at købe det hele på en gang

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

Jeg købte min første ting da jeg var 3 måneder henne. og så købte jeg ellers lidt hele tiden hen af vejen

Anmeld

26. maj 2010

E.T

Køb løs

Så længde man er over de 12 uger kan jeg ikke se noget galt i det!

Jeg er i 23 uge, og vi har stort set købt det meste. Jeg  køber når jeg ser det er på tilbud og har sparet mange penge ved det. Det kan man jo ikke hvis man skal gå og vente fordi familien synes noget andet.

Go for it

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

Dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste gravide-shopaholic på den gode måde

Anmeld

26. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym, da man ikke ved hvem der er med på en læser

Men spørgsmålet fra min side er: Hvornår begyndte I/du at købe ind til den guldklumpen??

Har selv en svigermor + al det løse, som har så travlt med at vi skal vente og vente og vente lidt mere på at købe ting og sager til den lille ny. Men føler også lidt at tiden måske kan løbe fra os i den sidste ende. Plua har en veninde som er 32+ og de har kun købt vugge, barnevogn (står dog ikke hos dem endnu) og autostol, alt andet er ikke købt endnu..

Er det mig som er for tidlig på den??? - er selv 17+

Hih... Har en svigermor der er stik modsat, hun har købt autostol til os, og har selv købt 5 bodyer. Er 12+0 i dag, og har været til nf scanning, hvor hun var med. Hun var helt vild for at købe noget, men syntes også det var trist endnu at skulle købe noget neutralt, så hun venter lidt endnu, men længsel.

Men køb du bare løs, kan ikke se det er noget problem, og netop som andre skriver så hjælper det man ikke skal ud og have det hele på samme tid, og kan ligeså stille gå efter tilbud, og samtidig nyde det, og ikke stresse fordi føslen måske er lige om lidt.

Anmeld

26. maj 2010

Jibbe

Vi købte barnevognen da jeg var 4½ måned henne... autostol og puslebord i sidste uge og tøj har vi købt løbende... nu har jeg 2 måneder til at købe resten og synes det er skønt at det er alle "småtingene" jeg mangler, som jeg selv kan hente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.