Et sugemærke!!! hvem skulle have troet det, ha ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Diana...

Hold da op hun kan da suge var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

lisbethita

Mathilde skriver:

Hold da op! Sikke en sugeevne hun har

Hi hi...ja det er helt vidlt. Mente også jeg var nødt til at vedlægge et billede som bevis 

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Er du da fuldstændig gal der er sug i tøsen   Hi hi altså ,, Der er et forklaringsproblem når manden kommer hjem ..

He he...jaa...jeg skyndte mig at sende ham billedet også...!! Han synes det var MEGET morsomt.... 

Anmeld

26. maj 2010

Mathilde

lisbethita skriver:

Hi hi...ja det er helt vidlt. Mente også jeg var nødt til at vedlægge et billede som bevis 

Ja sådan et indlæg kræver helt sikkert et bevis i form af et billede 

Men hun må godt nok have haft godt ved for at kunne lave sådan et sugemærke! Lidt sødt

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

Mathilde skriver:

Ja sådan et indlæg kræver helt sikkert et bevis i form af et billede 

Men hun må godt nok have haft godt ved for at kunne lave sådan et sugemærke! Lidt sødt

Jaa...det gjorde også lidt ondt...derfor opdagede jeg det... ;-) Fnis

Anmeld

26. maj 2010

Dot D

lisbethita skriver:

Hej tøser, En lille sjov morgen-historie...

Ja, hvem skulle have troet, at man i en alder af 33 år skulle gå hen og få et STORT FEDT SUGEMÆRKE på sin hals/kraveben?? Her til morgen sad jeg og talte i telefon, mens jeg havde min datter på  min venstre skulder, hun suttede på sin hånd....men gik pludseligt til angreb på min hals...og endte der ved kravebenet. Jeg lod hende bare sutte....og PLUDSELIGT...gjorde det lidt ondt, så jeg tog hende væk, hvilket hun var stærkt utilfreds over! Kiggede ved en tilfældighed på migselv i spejlet, da JEG SÅ ET STORT FEDT SUGEMÆRKE, GISP!!! Tror ikke jeg har haft sådan et siden jeg var 16, fnis...

En sjov historie jeg lige ville dele med jer 

Vores datter gjorde det samme da hun var lille. En dag fik hun så fat i min mands næse, og hun sugede sig bare fast, tror han var glad for, at det ikke efterlod sådan et mærke

Anmeld

26. maj 2010

Bayze

lisbethita skriver:

Ja, hvem skulle have troet, at man i en alder af 33 år skulle gå hen og få et STORT FEDT SUGEMÆRKE på sin hals/kraveben?? Her til morgen sad jeg og talte i telefon, mens jeg havde min datter på  min venstre skulder, hun suttede på sin hånd....men gik pludseligt til angreb på min hals...og endte der ved kravebenet. Jeg lod hende bare sutte....og PLUDSELIGT...gjorde det lidt ondt, så jeg tog hende væk, hvilket hun var stærkt utilfreds over! Kiggede ved en tilfældighed på migselv i spejlet, da JEG SÅ ET STORT FEDT SUGEMÆRKE, GISP!!! Tror ikke jeg har haft sådan et siden jeg var 16, fnis...

Nej hvor sjovt - min Anthom lavede et ordentigt sugemærke på mig lige da han var født. Altså lige da han var blevet lagt op på min mave og jeg var ved at blive syet. Da gav han sig til at søge, han var bare sulten. Og jeg mærkede godt at han sugede til lige under kæben, men da jeg senere på toilettet så et meget mørkeviolet mærke, troede jeg da det var løgn. han var bare en sulten dreng fra starten af...

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Ha ha Da Laura var 3 mdr. gav hun mig et kæmpe sugemærke på brystet.

Jeg lå ned og ammede om natten og vi har så begge været faldet i søvn, mens hun har suttet. Det var så bare ikke med vorten i munden, men hun havde simpelthen suget sig fast til brystet et andet sted

K.h. Linda

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

Dot D skriver:

Vores datter gjorde det samme da hun var lille. En dag fik hun så fat i min mands næse, og hun sugede sig bare fast, tror han var glad for, at det ikke efterlod sådan et mærke

Ha ha ja det var heldigt!!!

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Ha ha Da Laura var 3 mdr. gav hun mig et kæmpe sugemærke på brystet.

Jeg lå ned og ammede om natten og vi har så begge været faldet i søvn, mens hun har suttet. Det var så bare ikke med vorten i munden, men hun havde simpelthen suget sig fast til brystet et andet sted

K.h. Linda

He he...ok så jeg er altså ikke den eneste !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.