Et sugemærke!!! hvem skulle have troet det, ha ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.491 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

lisbethita

Hej tøser, En lille sjov morgen-historie...

Ja, hvem skulle have troet, at man i en alder af 33 år skulle gå hen og få et STORT FEDT SUGEMÆRKE på sin hals/kraveben?? Her til morgen sad jeg og talte i telefon, mens jeg havde min datter på  min venstre skulder, hun suttede på sin hånd....men gik pludseligt til angreb på min hals...og endte der ved kravebenet. Jeg lod hende bare sutte....og PLUDSELIGT...gjorde det lidt ondt, så jeg tog hende væk, hvilket hun var stærkt utilfreds over! Kiggede ved en tilfældighed på migselv i spejlet, da JEG SÅ ET STORT FEDT SUGEMÆRKE, GISP!!! Tror ikke jeg har haft sådan et siden jeg var 16, fnis...

En sjov historie jeg lige ville dele med jer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mira0911

Hold da op...  Hun har hygget sig...

Anmeld

26. maj 2010

Lady Marion <3

Er du da fuldstændig gal der er sug i tøsen   Hi hi altså ,, Der er et forklaringsproblem når manden kommer hjem ..

Anmeld

26. maj 2010

VIPpigen

lisbethita skriver:

Hej tøser, En lille sjov morgen-historie...

Ja, hvem skulle have troet, at man i en alder af 33 år skulle gå hen og få et STORT FEDT SUGEMÆRKE på sin hals/kraveben?? Her til morgen sad jeg og talte i telefon, mens jeg havde min datter på  min venstre skulder, hun suttede på sin hånd....men gik pludseligt til angreb på min hals...og endte der ved kravebenet. Jeg lod hende bare sutte....og PLUDSELIGT...gjorde det lidt ondt, så jeg tog hende væk, hvilket hun var stærkt utilfreds over! Kiggede ved en tilfældighed på migselv i spejlet, da JEG SÅ ET STORT FEDT SUGEMÆRKE, GISP!!! Tror ikke jeg har haft sådan et siden jeg var 16, fnis...

En sjov historie jeg lige ville dele med jer 

Pas på når hun ligger på gulvet, hun tager alt med....

Skal da love for der er sugekraft i hende...

Anmeld

26. maj 2010

NinaNymannMadsen

hun har da hygget sig kan man da se. min datter gør det samme, har dog aldrig fået sådan et sugemærke kun sådan nogen små nogen, men hun gør det mest på min mave når hun ikke kan finde patten mere sutter hun sig fast andre steder.

Anmeld

26. maj 2010

MariaJ

Fantastisk . Der fik jeg lige et godt grin. Nu er spørgsmålet så om du skal gemme det væk eller vise det frem. Var der ikke sådan lidt semi-prestige i sugemærker, da man var 16

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

MariaJ skriver:

Fantastisk . Der fik jeg lige et godt grin. Nu er spørgsmålet så om du skal gemme det væk eller vise det frem. Var der ikke sådan lidt semi-prestige i sugemærker, da man var 16

Ha ha...den var god!! YES....det må jeg hellere gøre!!! Godt jeg fik taget et billede af det, fniiis! Det var nu mest til ære for jer, men det skal da gemmes!! Jeg lan lige se det for mig....ej altså moooooar, hvor er det pinligt!! 

Ha en fantastisk dag!! Og tak fordi du grinede sammen med mig!

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Hold da op...  Hun har hygget sig...

Det må jeg nok sige. Hun smaskede også en del....men da jeg var dybt optaget af at snakke i tlf, troede jeg jo først det var hendes hånd hun suttede på indtil hun for alvor tog fat... av da!!! Fnis...men sjovt var det da!!! Og nu skal moderen i mødregruppe med sugemærke... skal nok blive til grin ;-)

Ha en dejlig dag!!!

Anmeld

26. maj 2010

twinboys

Smiler hvor kært... sjov morgenhistorie

Anmeld

26. maj 2010

Mathilde

Hold da op! Sikke en sugeevne hun har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.