Update på Dorthemus :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Trolde_mor

Weee så skete der noget Dejligt

KÆMPE TILLYKKE TIL DORTHE MED DEN LILLE RUNA

Glæder mig til FB (selvom jeg har fulgt med fra sidelinjen så meget det var muligt) og selvfølgelig nogle lækre smækre billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Mettemus

Stort tillykke herfra også

Anmeld

27. maj 2010

Winnie

Stort tillykke med lille Runa

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med hende

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Hjerteligt tillykke!

Anmeld

27. maj 2010

FrkLarsen

Kæmpe stort tillykke med lille Runa!! 

Glæder mig til at se billeder af vidunderet  

Anmeld

27. maj 2010

Kløver

Zafir skriver:

Altså mostermin ringede og vækkede mig, lige inden mit vækkeur ringede Hun har haft ve-agtige smerter hele natten og har ikke rigtig fået sovet.

Hun tog på fødegangen og har fået kørt en strimmel og det ER veer, men ikke fødselsveer endnu Hendes livmoderhals er næsten væk og hun har fået en 'cocktail' med hjem, så hun kan få sovet nogen timer

Jeg har taget Idun med på arbejde - hvis nu jeg skla køre i løbet af dagen og tager nok til mine forældre og sovet i aften, så jeg er i kbh HVIS nu der ikke er sket noget inden...

Det er godtnok spændende Jeg håber hun får Runa ud idag, for så bliver der altid flaget på hendes fødselsdag Yaya....

GO RUNA!!! GO DORTHEMUS

Og lad os alle puste masser af ve-støv i kor!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUST mod frb og senere mod rig'seren...

PUUUUUUUST

håber det hjælper

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sidder her og tuder midt i det første rigtige måltid i laaaaaaaaang tid. Jeg var simpelthen SÅ træt da Christina og jeg heldigvis blev hentet af min fars kone  Så jeg kunne INGENTING ikke engang, få en tår at drikke. Nu har jeg sovet 3 timer. Jeg er stadig træt, men nu er de de andre behov der trækker...

SPISE

DRIKKE

Få skrevet det ned... - Sådan en er jeg jo!

Tak for hep!!... Fuck hvor har det været fedt, at kunne have jer med på sidelinien. Det har været FUCKING hårdt for at være ærlig... Men hun er skøn, smuk og sød.

Hun er 50 cm og 3485 (KUSINE ZAFIR FIK RET!!! - Jeg tippede på 3500 g hehe og hun tissede på vejen ud, så hvis hun havde holdt sig et øjeblik havde hun været 3500 )

Jeg skriver et finale afsnit for sig selv. Jeg er helt rundt på gulvet... Og glæder mig til at komme igen i morgen...

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

Zafir skriver:

Jeg sidder her og tuder midt i det første rigtige måltid i laaaaaaaaang tid. Jeg var simpelthen SÅ træt da Christina og jeg heldigvis blev hentet af min fars kone  Så jeg kunne INGENTING ikke engang, få en tår at drikke. Nu har jeg sovet 3 timer. Jeg er stadig træt, men nu er de de andre behov der trækker...

SPISE

DRIKKE

Få skrevet det ned... - Sådan en er jeg jo!

Tak for hep!!... Fuck hvor har det været fedt, at kunne have jer med på sidelinien. Det har været FUCKING hårdt for at være ærlig... Men hun er skøn, smuk og sød.

Hun er 50 cm og 3485 (KUSINE ZAFIR FIK RET!!! - Jeg tippede på 3500 g hehe og hun tissede på vejen ud, så hvis hun havde holdt sig et øjeblik havde hun været 3500 )

Jeg skriver et finale afsnit for sig selv. Jeg er helt rundt på gulvet... Og glæder mig til at komme igen i morgen...

tusind tak fordi vi måtte følge jer på lidelinien det var helt igennem fantastisk hvem der ikke gerne ville have en fødselshjælper som dig

tror jeg taler på alles vegne når jeg siger hvor meget vi glæder os til at se billeder. ihhh og så lille og fin og præcis samme størrelse og vægt som min prinsesse da hun blev født.

rigtig godt klaret siger jeg bare

Anmeld

27. maj 2010

Mette.

KÆMPE stort tillykke med den lille pige! Hvor var det spændende at følge updates natten igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.