Update på Dorthemus :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Diana...

JAAA Hvor spændende jeg er mega misundelig. HEPHEPHEP her fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

roenlund

Ihhh hvor er det spændende.... Jeg kommer da heller ikke i seng før jeg har hørt det er overstået og lille Runa er velplaceret i sin mors arme... tager mig selv i hele tiden at checke omde r er sket noget...

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bliver spændende om hun når at komme i dag, eller om det bliver i morgen. Klokken er jo snart midnat!!

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Så er der aktiv fødsel og 3 cm åben. Ih, så spændende :-) Glæder mig til flere updates...

Anmeld

26. maj 2010

Samus1983

Hep hep hep... Kom så lille Runa!!!

Anmeld

26. maj 2010

mariamiss6

KaMa skriver:

Så er der aktiv fødsel og 3 cm åben. Ih, så spændende :-) Glæder mig til flere updates...

Aaaaarj jeg var lige på vej i seng ellers

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SÅÅåå ligger vi stadig på modtagestuen Kl. 2230, var hun 3 cm åben, så det er jo længe siden nu.

Fostervandet siver. Hun har fået tømt ryggen og vi har fået kørt strimmel. Så har vi snakket om længder på livmoderhalse og det hele.

JM vi har haft indtil videre er sød og hun siger lige at jeg også skal huske at ligge ned, så jeg ikke gå i fødsel ligepludselig hehe...

Men det går fremad. Vi GLÆDER os til at høre, hvor mange cm hun er åben næste gang de tjekker...

HÅber hun har født inden kl. 6 for der har Tom fri fra arbejde. Så håber jeg han kommer med basser

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

VI er blevet undersøgt igen Og hurraaaaa vi er 6 cm åben Jubiii..

Veerne bider og er gode siger JM. - (ny JM også flink). Hun er oppe og gå lidt nu, for Runa roterer meget ...

HEP HEP HEP!!! GO RUNA

Anmeld

27. maj 2010

Vial

Wauv - det er sejt! Har hun fået noget bedøvelse - den i ryggen eller andet?

Anmeld

27. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VI er blevet undersøgt igen Og hurraaaaa vi er 6 cm åben Jubiii..

Veerne bider og er gode siger JM. - (ny JM også flink). Hun er oppe og gå lidt nu, for Runa roterer meget ...

HEP HEP HEP!!! GO RUNA

Hihi, hvor dejligt. Meget imponerende at i sådan lader os følge med næsten fra minut til minut!! Det jo ren drama! Ingen søvn til mig i nat!

Hepper på Runa!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.