Hej - jeg er bestemt ikke til den store hjælp, for Iza er præcis som du beskriver, så vil egentligt nok bare lige give sympati og hælde lidt vand ud ;)
Vi har lige været i Jylland og besøge min mor og Iza har simpelthen været så træls at putte - om aftenen har hun skreget og skreget og skreget, så min mor blev helt ked af det og synes vi var nogle værre onde forældre, fordi vi insisterede på, at hun SKULLE sove kl. 19.30, som hun plejer Hun faldt først i søvn kl. 21.30 i går aftes. Og sidste weekend var vi også afsted og der skete det samme. Vi har altid bøvlet med det soveri, men har holdt fast i at gøre de samme ritualer hjemme som ud og overholde samme tidspunkter - det vi så har gjort forkert de sidste to weekender.....tror jeg...er, at vi putter på samme måde..altså lægger hende i hendes rejseseng, siger godnat og går ud. Det er fint herhjemme, for der kender hun til det hele, men hos min mor eller andre steder hun ikke kommer så tit, er det jo nok egentlig logisk, at hun bliver lidt utryg og gerne vil kunne se os, når hun falder i søvn. Så vi vil prøve at blive hos hende, når vi er ude og så ellers putte "normalt" når vi er hjemme...og så må det tage den tid det tager at putte , når vi er ude....men hellere det end skrigeri og dårlig stemning inden sengetid.
Nå, det blev lidt langt og egentligt ikke til meget hjælp :$:)
Anmeld