Når livet bare går stærkt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Jeg har taget hende med på arbejde idag Både så vi kan hygge lid... men også fordi det kan være hun skal til mine forældre senere Dorthe har haft veer hele natten og har fået lidt at sove på uhhhh

uh!! er det rigtigt?! hvor er det mega spændende!!

dejligt at Idun er med dig idag, jeg kan bare huske et så tydeligt med at ligge og være helt opløst i gråd med alt for store tanker - men mine forældre kom ikke ind og krammede og kyssede. hvis jeg ikke kunne sige hvad der var galt, skabte jeg mig  det er bare så godt at I tager hende ind til jer og bare holder om hende, og hvis hun kan sætte ord på, så kan I svare på hendes spørgsmål og hvis hun ikke kan, så kan hun i  hvert fald få at vide at I elsker hende uendeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

uh!! er det rigtigt?! hvor er det mega spændende!!

dejligt at Idun er med dig idag, jeg kan bare huske et så tydeligt med at ligge og være helt opløst i gråd med alt for store tanker - men mine forældre kom ikke ind og krammede og kyssede. hvis jeg ikke kunne sige hvad der var galt, skabte jeg mig  det er bare så godt at I tager hende ind til jer og bare holder om hende, og hvis hun kan sætte ord på, så kan I svare på hendes spørgsmål og hvis hun ikke kan, så kan hun i  hvert fald få at vide at I elsker hende uendeligt!

Tom mener ikke jeg skal pylder alt for meget. Naturligvis skal vi være omkring hende, men jeg tror bare LIGENU, når hun går med alle de der tanker og det, så går det helt galt, hvis det ellers er jeg bare lader stå til. SÅ hellere tage hende med Selvom chefen ikke er så glad for det...

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Silvermist skriver:

Ja det er meget lang tid hvor Idun har været alene sammen med mor og far. Det bliver en stor omvæltning for det lille pus, men hvor er hun dygtig til at udtrykke sine følelser og det er uden tvivl et stort stort plus. Det skal nok blive rigtig godt 

Rigtig meget held og lykke med det hele. Og hjertelig tillykke med graviditeten, håber at du får en rigtig god fødsel.

Endnu engang, tak for at dele sådan et smukt indlæg med os andre

Tak Idun kommer jo også til at være en del af fødslen, fordi jeg tror det er vigtigt for hende, at hun er tæt på og ikke skal sendes væk. Så da vi jo føder der hjemme, kommer min veninde og er sammen med Idun, så hun kan gå til og fra, som hun har lyst til Og kan være der når lillesøster kommer.

HF jm'erne er jo gode til den slags og er også en stor del af forberedelserne hos Idun Så det er godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.