Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Opla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Kan du ikke sende bank info. til min mail: nadia@eremitagepark.dk - så sender jeg adresse retur.. Er kun lige pt. interesseret i body'en.. (har termin den 2. november)
Kan du ikke sende bank info. til min mail: nadia@eremitagepark.dk - så sender jeg adresse retur..
Er kun lige pt. interesseret i body'en.. (har termin den 2. november)
Har ikke modtaget nogen mail endnu..
ej hvor underligt har sendt...
kan du modtage beskeder her?
Ja, du sender bare et brev - så kan jeg overfører pengene med det samme
Nadia&Daniel skriver: Ja, du sender bare et brev - så kan jeg overfører pengene med det samme
besked sendt
JustAnotherName skriver: Ja, så er det jo ligemeget.Det var de 2 ting, som jeg havde interesse i....
Ja, så er det jo ligemeget.Det var de 2 ting, som jeg havde interesse i....
Hvis du satdig er interesseret i de 2 ting så har jeg dem,da køber trak sig tilbage
10 kr. pr. del + porto oveni ?!? ....hvad bliver det i alt?
Og hvad var nu lige størrelserne igen på de to ting?Mine piger bruger str. 74/80 og str. 92
JustAnotherName skriver: 10 kr. pr. del + porto oveni ?!? ....hvad bliver det i alt? Og hvad var nu lige størrelserne igen på de to ting?Mine piger bruger str. 74/80 og str. 92 Nej det er 20 for dragten men det er ligemeget for det er en 68 Blusen er en 74
Nej det er 20 for dragten men det er ligemeget for det er en 68
Blusen er en 74
novalfrida skriver: Nej det er 20 for dragten men det er ligemeget for det er en 68 Blusen er en 74
Øøøøøv, den er ellers så sød. Men ja, desværre for lille så.
Hvad bliver det så for blusen med porto?
det blir 30 i alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128