Lavement...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

hehe det er jo lige det.. Ikke så lækkert , men gad vide om man overhovedet lægger mærke til det når det sker? .. Håber også kroppen selv når at rense ud inden.. 

Altså min mand har efterfølgende fortalt, at der kom en lille smule ud da jeg havde presse veer  men jeg opfattede det overhovedet ikke... jordemoderen havde meget diskret tørret det væk - desuden havde hun i forvejen hele tiden varme klude nede ved mit mellemkød

Så er ikke så bange for at det skulle ske igen... har bare en forestilling om at det må være rart at være tømt helt ud så der er rigtig god plads til baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Faith

Et "rigtigt" lavement kan man ikke købe på apoteket. Men man kan købe Klyx hvilket osse har nogen effekt.

Et rigtigt lavement indeholder mere væske og kan nå længere op i tarmen, men man skal være lidt forsigtig med det, og derfor er det ikke noget man bare kan købe som "privatperson" på apoteket.

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

smillaluna skriver:

Et "rigtigt" lavement kan man ikke købe på apoteket. Men man kan købe Klyx hvilket osse har nogen effekt.

Et rigtigt lavement indeholder mere væske og kan nå længere op i tarmen, men man skal være lidt forsigtig med det, og derfor er det ikke noget man bare kan købe som "privatperson" på apoteket.

Det var også derfor jeg lige ville høre om nogen vidste hvad de bruger på sygehuset... er nemlig klar over at klyx o.lign. kun tømmer den endre del af tarmen... men bruger de mon de "rigtige" på fødegangen eller er det også bare klyx?

Anmeld

25. maj 2010

klmf

Bare spørg på apoteket, så kan de hjælpe dig med at vælge det rigtige.

Et lille tip: varm klyxet op i en skål med lunkent vand, så er det ikke sådan et chok, når det kommer ind. Så gælder det ellers om at lægge sig ned på VENSTRE side og klemme sammen så længe det er dig muligt. På den måde arbejder tarmen bedst og du får mest muligt ud af det (så at sige, he he).

Hilsen sygeplejersken, der har hjulpet mangen en patient med klyx 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.