Lavement...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.268 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Anne85

et dejligt lille spørgsmål om afføring

Da jeg fødte sidste gang nåede jeg aldrig at få lavement fordi jeg var så langt i fødsels forløbet da jeg kom på sygehuset.... jeg har derfor overvejet at gå på apoteket og købe det og så tage det herhjemme når de første veer begynder.

Men hvad skal jeg købe? Ved I mon hvilke typer de bruger på sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

LinLin

Det fik jeg da heller ikke? - får man normalt det?

- blev bare bedt om at prøve at gå på toilettet...

Anmeld

25. maj 2010

Koen.

Anne85 skriver:

Da jeg fødte sidste gang nåede jeg aldrig at få lavement fordi jeg var så langt i fødsels forløbet da jeg kom på sygehuset.... jeg har derfor overvejet at gå på apoteket og købe det og så tage det herhjemme når de første veer begynder.

ved ikke hvad det er de bruger på sygehuset, men det kan være din jordmoder evt. ved det

Anmeld

25. maj 2010

Mikkelmusen

Anne85 skriver:

Jeg fik klyx, og det virker bare. Du kan få det i håndkøb så vidt jeg kan læse mig frem til.

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

Mor til David skriver:

Det fik jeg da heller ikke? - får man normalt det?

- blev bare bedt om at prøve at gå på toilettet...

Ja man plejer vist at få det tilbudt så der er plads dernede til baby  

Men det ville bare være så rart hvis man ku nå at klare det hjemmefra

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

Mikkelmusen skriver:

Jeg fik klyx, og det virker bare. Du kan få det i håndkøb så vidt jeg kan læse mig frem til.

Super.... det vil jeg købe så...

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

lillespurv19 skriver:

ved ikke hvad det er de bruger på sygehuset, men det kan være din jordmoder evt. ved det

Jo mon ikke hun gør det... selvom hun ikke har været på fødegangen i 15 år  Men skal først op til hende igen om små to uger... og ville gerne lige på apoteket og købe de sidste ting imorgen

Anmeld

25. maj 2010

Risen

God ide! Det vil jeg også købe

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

God ide! Det vil jeg også købe

Så kan man ligesom "få ordnet sagerne" hjemmefra og tidligt i forløbet.... tror ikke umiddelbart det er sjovt at ha racer røv når man er langt henne i fødslen

Sidste gang ordnede kroppen det dog sårn nogenlunde for mig inden da jeg havde totalt dårlig mave i dagene op til fødslen

Anmeld

25. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Så kan man ligesom "få ordnet sagerne" hjemmefra og tidligt i forløbet.... tror ikke umiddelbart det er sjovt at ha racer røv når man er langt henne i fødslen

Sidste gang ordnede kroppen det dog sårn nogenlunde for mig inden da jeg havde totalt dårlig mave i dagene op til fødslen

hehe det er jo lige det.. Ikke så lækkert , men gad vide om man overhovedet lægger mærke til det når det sker? .. Håber også kroppen selv når at rense ud inden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.