Blær blær :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

lion

Hvor er de bare flotte.

Jeg lavede også alt selv til begge mine børn barnedåb og jeg startede også før de blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Tanja84

Hvor er de bare flotte og fine - lige min stil

Anmeld

25. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er bare super flotte  

Anmeld

25. maj 2010

Pige2009

40 + 2, men jeg vil ikke igangsættes med mindre jeg går to uger over tid...det er ikke godt for barnet og jeg mister for meget kontrollen. Fx kan jeg så ikke komme i vand som jeg ønsker..vil bare helst undgå for meget teknik.

Uhhh, Dorthe... Jeg gik 15 dage over tid og fødte først 42+1 Havde ellers en tid til igangsætning om lørdagen, hvor jeg så fik kørt strimmel osv., men jeg valgte at takke nej, da jeg ellers bare ville blive sendt hjem efter igangsættelse. Det nægtede jeg, og jeg sagde til dem, at jeg ville føde om natten, hvilket jeg gjorde!

Håber hun kommer snart, den lille fis.

Anmeld

25. maj 2010

Pige2009

TS - rigtig fine indbydelser

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Uhhh, Dorthe... Jeg gik 15 dage over tid og fødte først 42+1 Havde ellers en tid til igangsætning om lørdagen, hvor jeg så fik kørt strimmel osv., men jeg valgte at takke nej, da jeg ellers bare ville blive sendt hjem efter igangsættelse. Det nægtede jeg, og jeg sagde til dem, at jeg ville føde om natten, hvilket jeg gjorde!

Håber hun kommer snart, den lille fis.

Mener du ikke Den Lille Fede? hehe jeg vil bare så gerne føde senest lørdag...pleaaaaasssse

Anmeld

25. maj 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Mener du ikke Den Lille Fede? hehe jeg vil bare så gerne føde senest lørdag...pleaaaaasssse

Kan huske min egen utålmodighed Den lille fede siger du... Hvor meget er hun skønnet til?

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Kan huske min egen utålmodighed Den lille fede siger du... Hvor meget er hun skønnet til?

Mellem 3600 og 3800 g...for to uger siden var det 3200 g

Anmeld

25. maj 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Mellem 3600 og 3800 g...for to uger siden var det 3200 g

Det var det samme med Laura og hun blev født med en kampvægt på 4200 gram og fødslen forløb helt uden problemer eller smerter

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det var det samme med Laura og hun blev født med en kampvægt på 4200 gram og fødslen forløb helt uden problemer eller smerter

Se det var jo gode nyheder..jordmoder sagde også, at det er en fordel at de er store. Så sover og spiser de bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.