Blær blær :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.565 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Risen

Jeps så er de næsten færdige.. Er ellers slet ikke typen som laver "gør det selv" , men der var mange penge at spare og skal jo have tiden til at gå imens jeg færdiggør prinsessen i mavsen.. Så veninde og jeg har sidder og lavet indbydelser til dåben ! Så hyggeligt og mindede helt om den gang man havde billedekunst ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

FrkLarsen

Hold da ferie hvor er de flotte  ! 

Jeg tror slet ikke at jeg tør at ligge mig ud med invitationer til den tid selv.  

Smukt lavet Risen  

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Ihh hvor smukke...det kriller i fingrene efter at lave sådan noget selv 

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

super smukt

Anmeld

25. maj 2010

Laulund87

De er super flotte

Jeg lavede alt det jeg kunne selv til barnedåben og ville ønske jeg var begyndt inden jeg fødte

Anmeld

25. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Ihh hvor smukke...det kriller i fingrene efter at lave sådan noget selv 

Du må da komme igang .. Det er da noget man kan fordrive den dumme ventetid med.. Noget nyt ? 

Anmeld

25. maj 2010

Risen

Laulund87 skriver:

De er super flotte

Jeg lavede alt det jeg kunne selv til barnedåben og ville ønske jeg var begyndt inden jeg fødte

Ja det var også min tanke.. Vi gør det nemlig allerede i august måned så der er ikke lang tid til..  

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Du må da komme igang .. Det er da noget man kan fordrive den dumme ventetid med.. Noget nyt ? 

Næh ikke rigtigt...var til jordmoder idag, som prøvede at løsne hinden. Men det kunne hun slet ikke for barnet ligger stadig for højt...så der kan sagtens gå en uge mere

Jeg håber sådan det blir på lørdag..der har hun også vagt så det ku være ret fedt hvis min egen jordmoder forløser mit barn

Anmeld

25. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Næh ikke rigtigt...var til jordmoder idag, som prøvede at løsne hinden. Men det kunne hun slet ikke for barnet ligger stadig for højt...så der kan sagtens gå en uge mere

Jeg håber sådan det blir på lørdag..der har hun også vagt så det ku være ret fedt hvis min egen jordmoder forløser mit barn

Ih altså hvor irriterende, men vi håber på lørdag så ! Hvor langt er du henne nu?.. er der snart tid til igangsætning eller?

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Ih altså hvor irriterende, men vi håber på lørdag så ! Hvor langt er du henne nu?.. er der snart tid til igangsætning eller?

40 + 2, men jeg vil ikke igangsættes med mindre jeg går to uger over tid...det er ikke godt for barnet og jeg mister for meget kontrollen. Fx kan jeg så ikke komme i vand som jeg ønsker..vil bare helst undgå for meget teknik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.