Hunni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Loggidut

hvorfor er du top secret undercover...?

har det noget med en indlæg der var skrevet den anden dag af en ano her på juli at gøre?

vov vov?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Mikkelmusen

nej da ;)

jeg er bare hemmelig agent. Men det må du ikke sige til nogen, så er jeg nødt til at slå dem ihjel... :P

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

åhhhh.....hemmelig agent....lol...hvem er det mon du sniger...? ah skidt, for jeg har helt styr på hvem det er du skal undersøge...tror jeg da...hæ hæ

Anmeld

15. juni 2008

Mikkelmusen

ja jeg er lost i hvad du snakker om.. Men det er fint nok, for jeg er dødtræt...

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

lol, jeg troede du var ved at undersøge en bestemt ting...men det lader jeg lige ligge lidt endnu, og følger med på en kigger der hvor det lige er det sneer...og så kan det jo være vi får brug for din expertice til den tid!

og du fatter stadig nada...men rolig det kommer du sikkert til

knus fra sloggi, der ved at Tynen ved hvad jeg snakker om....lol...og som elsker at forvirre alt totalt!

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

hallo jeg er ikke engang sikker på du selv ved hvad du snakker om!!!

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

fuldstændig! og er slet ikke i tvivl om at tynen også ved det hvis hun tænker sig om....

følger du slet ikke med i alt det spændene der sker herinde på babysiden?

lol...det er ikke første gang Hunni har blandet sig i sagen....og jeg tror sørme hun kommer til det igen...lol

og nu er her total forvirring....i love it!

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

I think I know - Men er ikke helt sikker.. Men det er man jo aldrig med dig, Slogs :P

Hvis det er det jeg tror så bliver vi nok nødt til at have gang i cyber-proen på sigt :)

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

så kan jeg høre du har fat i den rigtige ende....og nu kan alle andre så sidde og bare tænke (?)(?)

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

De sender da bare en PB - Så skal vi nok forklare :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.