Loggi! Få tjekket Tiff's ører!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

ivfmarie

Din beskrivelse lyder som Malte når den er gal med ørerne!
meget ballade skulle et par tænder vel ikke kunne skabe?

god bedring - og jeg glæder mig til besøg uanset hvordan hun er den bette! :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Loggidut

morn med dig...ja det har også været på min to do liste!

men jeg tror ikke der er noget som helst med hende...ikke andet end tigerspring og tandfrembrud!

dog tror jeg lige jeg vil ringe til lægen på mandag, så kan det jo være han gerne lige vil kigge på tøsen!

kan man tage på lægevagten, når der ingen feber er?

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

hvis der er mistanke om møb, så ser de på ungerne, og de kan jo godt have dumme ører selvom der ikke er feber...
Hvis Tiff bliver ved med at være umulig, så ville jeg nok ringe. I hvertfald til egen læge mandag morgen.

Marie - i liggende position

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

morn med dig...ja det har også været på min to do liste!

men jeg tror ikke der er noget som helst med hende...ikke andet end tigerspring og tandfrembrud!

dog tror jeg lige jeg vil ringe til lægen på mandag, så kan det jo være han gerne lige vil kigge på tøsen!

kan man tage på lægevagten, når der ingen feber er?

selvfølgelig kan du tage til vagtlægen. !!!!
det skal tjekkes i dag!! i får en meget roligere unge med det samme hvis det er der og i får behandling...
ring og sig du VIL til!!!

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

nåna... nu har jeg læst resten af dine indlæg, og det lader til at der er faldet ro over madammen, så er det nok ikke aktuelt med vagtlæge alligevel. Men vær lige lidt obs på øre-symptomerne...

Marie - med stor respekt for dumme ører

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

arrrrk....det skrev du fandme ikke IVF...nu har du skrevet der er ro på....og så ved du jo godt balladen starter....aj jeg tror hun er mere mild i dag...syntes jeg kan mærke at min kaffe stadig er varm, og jeg får svaret på lidt herinde...selv om jeg skynder mig alt hvad jeg kan, for man ved jo aldrig hvad tid helvede bryder løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.