Jeg kan godt lide din. Den minder om min egen. Vi holdt barnedåb i søndags, og der så indbydelsen ud sådan:
Kære ___________________
Ja, så kom jeg endelig i gang med at skrive denne her invitation. Jeg skulle jo lige lære at skrive først, og det der med at bruge en computer, havde jeg jo heller ikke prøvet før, men det er da altså bare piece of cake når man er en årgang 2010 baby.
Mor og Far siger, der er en præst, som at de kender, der skal hælde lidt vand i hovedet på mig.Det er den 23. 05. 2010. Kl. 10:30 i Smørum Kirke.
Min Mor og Far har betalt entreen, så der er gratis adgang for alle.
Nu har jeg vænnet mig til at blive kaldt Baby så nu vil jeg gerne døbes og få lidt flere navne. Når jeg har taget et par runder i Døbefonden er vi færdige. Så vil jeg gerne invitere jer alle sammen på kaffe og KAGER i fælleshuset i xxxxxxxxxxxx.
I kan bare følge efter min far.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle sammen , til min første store fest dag.
Min mor har det med at stresse over alting. Så gør mig en tjeneste, fortæl hende om du kommer senest den 1.maj. 2010.
Tlf: xxxx xxxx
Mange kærlige hilsener fra mig
Malou.
Mine gave ønsker: Jeg har så mange ønsker, at lige meget hvordan jeg vender og drejer computeren, kan jeg ikke få plads til dem alle her.
Derfor har jeg lavet en aftale med min Gudmor om at i må ringe, sms’e eller maile til hende.
Så har hun papyrusrullen klar.
Gudmor Susanne
Tlf: xxxx xxxx - xxxx xxxx
E-mail: mail @mail.com
STJÆL ALT HVAD DU KAN BRUGE, JEG HAR SELV FUNDET DET PÅ NETTET! - HELD OG LYKKE MED BARNEDÅBEN!