Er det her ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Arrrh selvfølgelig - my bad! Det kan jeg godt se nu

Jamen så er det jo ganske fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Mira0911

Kanon invitation...

Anmeld

24. maj 2010

oo

jep, du har fået rettet syntes = synes, men der er lige en detalje til: jer skal være med stort ellers en rigtig sød invitation!!

Anmeld

24. maj 2010

prettybutterfly

Syntes alt lyder super godt, måske lige med (en lille)undtagelse af det nederste med at "mor bliver stresset," men ville i mine øre lyde bedre og mere positivt med blot at skrive; SU d. XXX eller Giv venligst svar inden d. XXX

Anmeld

24. maj 2010

benthe :-)

Risen skriver:

Gider I komme med jeres ærlige mening og også gerne sige hvis der er nogle stavefejl ? .. Ingen sure miner her.. knus

Kære.. 

Da mine forældre syntes at jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner. 
Derfor vil det glæde mig at se dig/jer i Kastelskirken lørdag d. klokken xx

Der vil efterfølgende blive serveret snacks og kolde drikke i lokalerne ved siden af.

Det er mit ønske, at dagen skal forløbe i afslappet stil, så valg af påklædning er efter eget ønske.

Jeg glæder mig meget til at se jer alle!

De bedste hilsner Dåbsbarnet 

P.S. Da min mor nemt bliver stresset bedes I venligst svare senest xxx på enten fars telefon xxx eller mors telefon xxxx. 

benthe

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Tak for svar piger !  I er så gode !

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Jeg synes det er rasende sjovt med den bemærkning om at mor nemt bliver stresset, da det netop indikerer en afslappet stil.

Walk the talk!

K.h. Linda

Anmeld

24. maj 2010

mor-til-vanessa

Risen skriver:

Gider I komme med jeres ærlige mening og også gerne sige hvis der er nogle stavefejl ? .. Ingen sure miner her.. knus

Kære.. 

Da mine forældre syntes at jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner. 
Derfor vil det glæde mig at se dig/jer i Kastelskirken lørdag d. klokken xx

Der vil efterfølgende blive serveret snacks og kolde drikke i lokalerne ved siden af.

Det er mit ønske, at dagen skal forløbe i afslappet stil, så valg af påklædning er efter eget ønske.

De bedste hilsner Dåbsbarnet 

P.S. Da min mor nemt bliver stresset bedes I venligst svare senest xxx på enten fars telefon xxx eller mors telefon xxxx. 

synes den virker meget fin. men vil ikke skrive nodsaget, synes det virker som om man ikke har lyst

Anmeld

24. maj 2010

mrsMary

ok, du får lige rettet kommafejl.og lidt tekstforslag..ps. jer/jeres staves ikke med stort, som du ellers er rådet til.

ps. læser til daglig bl.a. korrektur på forskningsrapporter :-)

Da mine forældre ønsker, at jeg skal døbes, vil jeg derfor med fornøjelse/henrykkelse/jubel invitere familie og venner (til ar dele denne dag/begivenhed). 
Det vil glæde mig/Jeg glæder mig til at se dig/jer i Kastelkirken lørdag d.x.x klokken x.

Der vil efterfølgende/efter dåben blive serveret snacks og kolde drikke i lokalerne ved siden af.

De bedste hilsner

'dåbsbarnet'

Ps. da min mor nemt bliver stresset, bedes I venligst svare senest d. x.x på enten fars telefon xxx eller mors telefon xxxx.

Anmeld

25. maj 2010

Mig med maven

Jeg kan godt lide din. Den minder om min egen. Vi holdt barnedåb i søndags, og der så indbydelsen ud sådan:

Kære ___________________

Ja, så kom jeg endelig i gang med at skrive denne her invitation. Jeg skulle jo lige lære at skrive først, og det der med at bruge en computer, havde jeg jo heller ikke prøvet før, men det er da altså bare piece of cake når man er en årgang 2010 baby.
Mor og Far siger, der er en præst, som at de kender, der skal hælde lidt vand i hovedet på mig.Det er den 23. 05. 2010. Kl. 10:30 i Smørum Kirke.
Min Mor og Far har betalt entreen, så der er gratis adgang for alle.

Nu har jeg vænnet mig til at blive kaldt Baby så nu vil jeg gerne døbes og få lidt flere navne. Når jeg har taget et par runder i Døbefonden er vi færdige. Så vil jeg gerne invitere jer alle sammen på kaffe og KAGER i fælleshuset i xxxxxxxxxxxx.

I kan bare følge efter min far.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle sammen , til min første store fest dag.

Min mor har det med at stresse over alting. Så gør mig en tjeneste, fortæl hende om du kommer senest den 1.maj. 2010.

Tlf: xxxx xxxx

Mange kærlige hilsener fra mig

Malou.

Mine gave ønsker: Jeg har så mange ønsker, at lige meget hvordan jeg vender og drejer computeren, kan jeg ikke få plads til dem alle her.

Derfor har jeg lavet en aftale med min Gudmor om at i må ringe, sms’e eller maile til hende.

Så har hun papyrusrullen klar.

Gudmor Susanne

Tlf: xxxx xxxx - xxxx xxxx

E-mail: mail @mail.com

STJÆL ALT HVAD DU KAN  BRUGE, JEG HAR SELV FUNDET DET PÅ NETTET! - HELD OG LYKKE MED BARNEDÅBEN! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.