Er det her ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Risen

Gider I komme med jeres ærlige mening og også gerne sige hvis der er nogle stavefejl ? .. Ingen sure miner her.. knus

Kære.. 

Da mine forældre syntes at jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner. 
Derfor vil det glæde mig at se dig/jer i Kastelskirken lørdag d. klokken xx

Der vil efterfølgende blive serveret snacks og kolde drikke i lokalerne ved siden af.

Det er mit ønske, at dagen skal forløbe i afslappet stil, så valg af påklædning er efter eget ønske.

Jeg glæder mig meget til at se jer alle!

De bedste hilsner Dåbsbarnet 

P.S. Da min mor nemt bliver stresset bedes I venligst svare senest xxx på enten fars telefon xxx eller mors telefon xxxx. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Sujan

Synes det er en fin invitation

Anmeld

24. maj 2010

lollandpigen

min mening er at det er en super indbydelse.... Meget ligetil og ikke som alle de andre indbydelser man får.....

Synes den er super.....

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Risen skriver:

Gider I komme med jeres ærlige mening og også gerne sige hvis der er nogle stavefejl ? .. Ingen sure miner her.. knus

Kære.. 

Da mine forældre syntes at jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner. 
Derfor vil det glæde mig at se dig/jer i Kastelskirken lørdag d. klokken xx

Der vil efterfølgende blive serveret snacks og kolde drikke i lokalerne ved siden af.

Det er mit ønske, at dagen skal forløbe i afslappet stil, så valg af påklædning er efter eget ønske.

Jeg glæder mig meget til at se jer alle!

De bedste hilsner Dåbsbarnet 

P.S. Da min mor nemt bliver stresset bedes I venligst svare senest xxx på enten fars telefon xxx eller mors telefon xxxx. 

Hejsa:0)

Faldt ikke lige over stavefejl, men ville ikke bruge ordet nødsaget - for mig er det et negativt ladet ord:0) Jeg ville skrive er det mig en glæde/fornøjelse/ære at kunne invitere.....

Knus

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

...men der skal stå synes, ikke syntes da det indikerer datid

Anmeld

24. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde

Fin invitation´

Dog synes jeg du skal skrive "da det er mine forældres ønske, at dagen skal forløbe......." - da hun jo ikke allerede kan have en mening om det som et 2-3 måneders barn ellers er det er rigtig fin invitation.

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Hej søde

Fin invitation´

Dog synes jeg du skal skrive "da det er mine forældres ønske, at dagen skal forløbe......." - da hun jo ikke allerede kan have en mening om det som et 2-3 måneders barn ellers er det er rigtig fin invitation.

Ja men tænker at det skal lyde helt som om det er hende der skriver.. sådan lidt sjovt og anderledes ? orh går lige i tænkeboks.. hehe

Anmeld

24. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

...men der skal stå synes, ikke syntes da det indikerer datid

Bukker og siger tak ! 

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Faldt ikke lige over stavefejl, men ville ikke bruge ordet nødsaget - for mig er det et negativt ladet ord:0) Jeg ville skrive er det mig en glæde/fornøjelse/ære at kunne invitere.....

Knus

Ja det kan du have helt ret i .. Det skal vist lige laves om .. Tak  Håber alt går godt med lille Anton .. 

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Bukker og siger tak ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.