Sengetid??! Hvad er det??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Tynen

Klokken var så 2312 før Stella ville sove idag.

Hun har været pyller, haft feber og har en fortand på vej igennem nu så hun har været super hængebebs.

Men, men.. Bedst som jeg troede hun skulle sove efter et lunt bad og en numsepano måtte jeg indse at dette var den største misfortolkning af dem alle.

Meget mod mine primisser måtte jeg tage hende med ned i stuen igen efter 1½ times kamp i værelset - Hun var bare ALT for frisk.
Kartede rundt i sengen, sang, legede, grinte og gik langs kanten af flere omgange - Det er sgu svært at blive ved med at holde masken når man kan se en tåt uglet hår vralte langs sengekanten i nattens mulm og mørke :)

Jeg orker ikke mere - Alle 10 måneders rytmer er til at stikke op i nummeren (Sammen med kongehuset, men det er en heeelt anden historie!)
Jeg har givet op og tager det nu på hendes primisser..
Hvad dælen skal man blive ved med efter 1½ måneds kamp for natteroen??!

Jeg har fundet mere ro i mig selv (Ej, okay! Det lyder plat!) efter jeg har givet op for de højere magter.
Jeg blev så stresset af at det hele ikke var som det plejede før, men kan efterhånden ikke huske hvordan det var at have et barn man bare gav en flaske og smed i sengen og så havde fri (C)

Bliver de nogensinde normale igen eller er det her en slags Velkommen til de voksnes rækker-prøve?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

ivfmarie

hihi - det er ikke spor sjovt... og så lidt alligevel. Jeg har flere gange oplevet at Malte er blevet helt utåelig kæk og frisk efter en numsepano. Jeg tror det er fordi de endelig bliver smerte- og feberfri når de får pillen, og så gider de da ikke sove!

Men det er jo ikke forklaringen på at hun har været sådan i 1½ måned!
Måske er hun bare typen der ikke har brug for så meget søvn? Så fuck da hvad de kloge siger, og lad hende være oppe så længe hun gider og se hvordan hun har det med det. Hvis hun er helt elendig i morgen, så var det nok ikke en god ide, men ellers kan det da være at Stella selv finder en rytme hun har det godt med?

Marie - der har fundet sin egen rytme: sover når kroppen kommer i vandret

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

aiii jold op en kamp!
hvad sker der hvis du går inde fra hende?
når jeg putter arthur går jeg bare ind og lægger ham.
hvis han så skriger eller græder går jeg ind til han og lægger ham ned igen. nogle gange hvis han er rigtig ked tager jeg ham lige op lidt. ellers blir han bare lagt.
kan du gøre det?
eller er det afprøvet

Anmeld

14. juni 2008

Tynen

Det er prøvet.

Hun går helt fuldstændig bananahamic i selvsving hvis jeg forlader rummet.
Hun græder som om jeg aldrig vender tilbage igen.
Ved ikke om det stadig kan være en reaktion på DP-start osv.

Vi har en stol på hendes værelse hvor jeg sætter mig i.
Når hun tumler rundt og rejser sig op, rejser jeg mig og lægger hende ned, men det kan jeg så blive ved med i 1½ time.

Det er great - Tror virkelig også numsepanoer indeholder en lille smule epo!
Hun har ellers været så sløv hele dagen.

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

hvad sker der så hvis du ikke giver hende pano???

Anmeld

15. juni 2008

Marco2

HEj Trine.

Det der med at få hende til at sove selv i sin egen seng har jeg opgivet på nuværende tidspunkt. Gad simpelthen ikke at sidde oppe på henes værelse i 1 1/2 - 2 timer og lægge hende ned 1000000 gange. Så nu er jeg begyndt at sidde med hende hvor hun ligger på mit bryst. Enten på hendes værelse eller i vores soveværelse. Det giver åbenbart ro og tryghed for nu falder hun i søvn på ca. 10 min... Ved godt det måske er en hovsaløsning, men så må vi finde en anden løsning, hvis ikke hun selv pludselig har det ok med at sove selv. Synes hun selv har sagt fra/til i de faser hun har været igennem, hvor vi så har undgået de store ture. Her kører det meget på hendes præmisser, men så er vi alle glade for i øjeblikket er det acceptabelt for os alle.

Ved ikke om det er noget du kan bruge??

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.