Klokken var så 2312 før Stella ville sove idag.
Hun har været pyller, haft feber og har en fortand på vej igennem nu så hun har været super hængebebs.
Men, men.. Bedst som jeg troede hun skulle sove efter et lunt bad og en numsepano måtte jeg indse at dette var den største misfortolkning af dem alle.
Meget mod mine primisser måtte jeg tage hende med ned i stuen igen efter 1½ times kamp i værelset - Hun var bare ALT for frisk.
Kartede rundt i sengen, sang, legede, grinte og gik langs kanten af flere omgange - Det er sgu svært at blive ved med at holde masken når man kan se en tåt uglet hår vralte langs sengekanten i nattens mulm og mørke :)
Jeg orker ikke mere - Alle 10 måneders rytmer er til at stikke op i nummeren (Sammen med kongehuset, men det er en heeelt anden historie!)
Jeg har givet op og tager det nu på hendes primisser..
Hvad dælen skal man blive ved med efter 1½ måneds kamp for natteroen??!
Jeg har fundet mere ro i mig selv (Ej, okay! Det lyder plat!) efter jeg har givet op for de højere magter.
Jeg blev så stresset af at det hele ikke var som det plejede før, men kan efterhånden ikke huske hvordan det var at have et barn man bare gav en flaske og smed i sengen og så havde fri (C)
Bliver de nogensinde normale igen eller er det her en slags Velkommen til de voksnes rækker-prøve?!
Anmeld