Septemberfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken dato vil du helst komme til fest i Ebeltoft?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

836 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

birgittemarie

Og nu: En afstemning 8D

Og hov, jeg har glemt hvilke datoer, vi allerede havde udelukket pga arbejde, så undskyld til jer, der har nedlagt veto mod en bestemt dato :$ Skriv lige igen, hvilke datoer, det var, I ikke kunne!

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Grynt

shit manner, tænk at vi alle kan være såååå enig om en dato...100% LÅÅÅÅÅÅÅÅL jeg er da vist den eneste der har stemt så jeg så lige men andre datoer kan også bruges på nær den 6/9

Anmeld

14. juni 2008

Mikkelmusen

jeg har ingen bestemt dato endnu for det er sådan noget jeg først ved til aller sidst. Men jeg hopper nok med på hvad de andre siger :)

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Jeg har stemt på den 6.sep. Men kan sikkert også de andre datoer. jeg får weekendvagter på mit nye job, ca hver 3.weekend, men jeg tror lige jeg skal have genopfrisket jobbet inden jeg ryger i vagt.
Hvis bare der bliver fastlagt en dato i god tid, så må jeg bare planlægge udenom...

Anmeld

14. juni 2008

Tynen

Jeg har indtil videre svaret d. 6. september - Så kan jeg jo lige nå det før min deadline med manden ;)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

jeg har stemt den sidste weekend, da der gerne må gå lidt tid efter mi mening, og vi har et tons fødselsdage her fra start juli til start sep

Anmeld

15. juni 2008

Rasmine

Jeg kan ikke d. 6.

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Jeg stemte også d. 6. men det er jo ikke fordi jeg ikke kan de andre weekender. Må dog nok hellere reservere d.20. til juniors fødselsdag.

Anmeld

15. juni 2008

Marco2

hmmm. jeg har ikke stemt, men kan ihvertfald ikke den 6.

Veg ikke lige hvordan jeg har det på det tidspunkt med at være gone fra bettefisen endnu en weekend. Vi har en del arrangementer uden bebs, og der er hun jo startet i vs, så det er weekenderne vi skal ha kvalli-tid med hende. Så når det er uden bebs vil jeg ikke lægge mig fast på noget.

Hvad med at lave festen om til babytræf og slå to fluer med et smæk?

Nå, men det jeg bare vil sige er at I ikke skal tage hensyn til mig til hvornår festen skal ligge idet jeg ikke tror jeg deltager.... :$

AG - som glæder sig til fest på lørdag... (C)

Anmeld

15. juni 2008

Susan1978

jeg kan heller ik den 6, da jannik skal på fisketur i sverige den weekend, så er jeg er alone mum..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.