Hjælp - flaske og mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

Haaaiii søde,

okay - så nu kører du ren amning? Okay, jamen så vil jeg da helt sikkert købe de små hoveder, jeg vil gøre alt for det ska blive bedre. Hold da kæft, hvor kan 2 sådanne små mirakler Æ D E!! hehe.

Jamen jo tak, det går faktisk super godt her. De er nemme indtil videre, haha, nu må vi se. Hvordan går det med prinsessen?

ja, jeg har ammet fuldt siden hun var 2 uger ca.

Vi gør i øvrigt det at Laura bliver holdt på højkant en halv time efter hun har spist, så maden løber ned, og lufter kommer op det giver knapt så meget gylp, og meget mindre mavebøvl!!! Det kan selvfølgelig være lidt af et projekt når der er 2 små ædedolke der skal afbøvses

Her går det godt selvom vi har en tandpyldret bebs midt i sit 19-ugers tigerspring!!! Og jo, hun er kun 3 måneder og en uge

Så det gør lige nu at INTET andet end mor dur, og det er hårdt!

Eller går det virkelig godt! Hun udvikler sig dag for dag, og er ved at lære at sidde selv! Hun kan holde balancen er par sekunder nu, så det går stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Skouboe

Malene84 skriver:

hey tøser,

Jeg ammer mine to drenge - samtidig - men de får ikke nok. Så vi suplerer med MME. Men det vi har købt skummer helt vildt, og det virker som om drengene får luft i maven - hvilket gør ondt på især Villads

Nu vil jeg så høre... hvad giver I jeres af MME - hvilket mærke?

Og kan det have noget med flaskerne at gøre, vi bruger avent - men har brugt de suttehoveder der sidder på, SKAL man købe dem der hedder fra 0år - ???

Håber meget at I kan hjælpe.

Nu ved jeg ikke hvad det er for noget MME du bruger - umiddelbart er det eneste jeg kender der skummer en del Allomin og Enfamil.

Jeg ved ikke hvad der hjælper på Allomin, men da vores datter fik Enfamil lavede jeg flasker til 24 timer ad gangen (5-6) flasker på koldt kogt vand og satte dem i køleskabet, så skummet havde tid til at lægge sig inden hun skulle have det.

De røg så lige en tur i microen inden hun fik dem.

Ellers har vi kun haft positive erfaringer med NAN - det kan godt anbefales. Nemt at have med at gøre, og skummer ikke.

Anmeld

25. maj 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

hey tøser,

Jeg ammer mine to drenge - samtidig - men de får ikke nok. Så vi suplerer med MME. Men det vi har købt skummer helt vildt, og det virker som om drengene får luft i maven - hvilket gør ondt på især Villads

Nu vil jeg så høre... hvad giver I jeres af MME - hvilket mærke?

Og kan det have noget med flaskerne at gøre, vi bruger avent - men har brugt de suttehoveder der sidder på, SKAL man købe dem der hedder fra 0år - ???

Håber meget at I kan hjælpe.

Hej Søde

Håber i alle 4 har det godt... Her fik vores piger flaske,  i straten brugte vi bare nogle alm sutte flasker fra baby sam, men jeg blev kloger og købte avent de er også gode men vores piger gylpede fra de blev født og til de blev omkring 9-10 mdr hele tiden og konatant. Da de var omkring 6-7mdr fandt jeg en super god sutteflakse FREE BON jeg siger da den er guld vær de gylpede næsten ikke da de fik den og havde heler ikke så ondt i maven.... Vi brugte allonmin og den skummer, vi lavde til et døgn af gangen... jeg lod bare vær med at give dem det sidste i flasken så ungik de at drikke skummet.. Jeg håber i finder en løsning så Villads ikke får så meget luft i maven...

Knus her fra

Anmeld

25. maj 2010

Malene84

Skouboe skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det er for noget MME du bruger - umiddelbart er det eneste jeg kender der skummer en del Allomin og Enfamil.

Jeg ved ikke hvad der hjælper på Allomin, men da vores datter fik Enfamil lavede jeg flasker til 24 timer ad gangen (5-6) flasker på koldt kogt vand og satte dem i køleskabet, så skummet havde tid til at lægge sig inden hun skulle have det.

De røg så lige en tur i microen inden hun fik dem.

Ellers har vi kun haft positive erfaringer med NAN - det kan godt anbefales. Nemt at have med at gøre, og skummer ikke.

ååhhh men det vidste jeg slet ikke at man måtte - altså at lave det hele på forhånd. smart!!! Ja det er nemlig lige præcis Allomin vi bruger (som skummer for sygt)!!! Har I dag købt NAN  tak

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Malene84 skriver:

ååhhh men det vidste jeg slet ikke at man måtte - altså at lave det hele på forhånd. smart!!! Ja det er nemlig lige præcis Allomin vi bruger (som skummer for sygt)!!! Har I dag købt NAN  tak

MME kan holde sig 24 timer på køl - du må bare ikke varme det op igen EFTER babyen har spist af flasken.

Anmeld

25. maj 2010

klmf

Hej.

Jeg giver NAN 1 og bruger Meda og NUK flasker. Var i starten også i tvivl om jeg skulle bruge de sutter, der stod 0 mdr på, men min sp sagde det ikke betød noget, så jeg har brugt dem, der sad på....  Oliver har haft meget med ondt i maven, men dey er blevet bedre uden at vi har skiftet hverken sutter eller MME, men jeg ved andre har haft glæde af at skifte til NAN ha tror jeg det hedder. Det er en anden version af NAN1, der skulle være mildere for maven (måske fordi det er syrnet??). Anyways, det kunne du jo prøve, hvis du bruger NAN...

Anmeld

25. maj 2010

susser83

Jeg havde købt en pakke allomin fordi de havde udsolgt af Nan og det var bare noget "lort" det skummede nemlig helt vildt og min lille dreng gylpede meget mere end han plejer, så efter et par dage røg det i skraldespanden.

Knus Sus

Anmeld

25. maj 2010

Malene84

susser83 skriver:

Jeg havde købt en pakke allomin fordi de havde udsolgt af Nan og det var bare noget "lort" det skummede nemlig helt vildt og min lille dreng gylpede meget mere end han plejer, så efter et par dage røg det i skraldespanden.

Knus Sus

Åh det er jeg glad for at høre... altså at der er andre der har prøvet det. Ja, jeg har også fyret det ud i dag - rigtig lort. Min lille Villads gylper for sindssygt, kan ikke lide det. Han er kun 20 dage gammel, og sys ikke det er i orden - han blir jo sulten igen efter ingen tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.