Hjælp - flaske og mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Malene84

hey tøser,

Jeg ammer mine to drenge - samtidig - men de får ikke nok. Så vi suplerer med MME. Men det vi har købt skummer helt vildt, og det virker som om drengene får luft i maven - hvilket gør ondt på især Villads

Nu vil jeg så høre... hvad giver I jeres af MME - hvilket mærke?

Og kan det have noget med flaskerne at gøre, vi bruger avent - men har brugt de suttehoveder der sidder på, SKAL man købe dem der hedder fra 0år - ???

Håber meget at I kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej søde!

Vi supplerede op i starten med nutramigen og nuk flasker!

nummeret på sutten har noget med hullets størrelse at gøre (blandt andet), så de kan godt få ondt i maven af at bruge en for stor sut - så får de mere mælk på én gang, og det kan godt virke voldsomt for de små mavser...

Hvordan går det ellers med Jer?

Knus

Anmeld

24. maj 2010

Unalisa

hej malene., tillykkee med dine små prinser..

vi har købt NAN1 mme. og det virker super, hverken luft i maven eller andet... mht. flaske bruger vi den mærke der hedder BAMBINO. og vi bruger også de suthovede vi købte den med

Anmeld

24. maj 2010

Unalisa

hej malene., tillykkee med dine små prinser..

vi har købt NAN1 mme. og det virker super, hverken luft i maven eller andet... mht. flaske bruger vi den mærke der hedder BAMBINO. og vi bruger også de suthovede vi købte den med

Anmeld

24. maj 2010

Agnete

Malene84 skriver:

hey tøser,

Jeg ammer mine to drenge - samtidig - men de får ikke nok. Så vi suplerer med MME. Men det vi har købt skummer helt vildt, og det virker som om drengene får luft i maven - hvilket gør ondt på især Villads

Og kan det have noget med flaskerne at gøre, vi bruger avent - men har brugt de suttehoveder der sidder på, SKAL man købe dem der hedder fra 0år - ???

Tillykke med drengene  Jeg brugte også Avent flaske til min pige (til udmalket mælk, så har ikke MME erfaring). Jeg brugte den mindste sut, den med en dråbe på (eller hvordan det nu var). Havde hørt, at det var godt at de små skal arbejde lidt for flaske-maden, når man samtidig ammer. Det virkede fint for os.

Håber du finder ud af det, så drengene ikke får ondt i deres maver

Kh Agnete

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Malene84 skriver:

hey tøser,

Hejsa:0)

Her bruger vi det økologiske Hipp. Det er super, kommer meget tæt på modermælk og det skummer meget minimalt.

Vi bruger Tommee tippee flasker. Selve suttedelen er nemlig formet som et bryst og minder om brystvorten, så det er et super godt alternativ når man ammer samtidig:0)

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Jeg har fundet en genial måde at undgå at mælken skummer på. Lad vandet køle helt ned, bland med pulveret og varm det lidt igen

Anmeld

24. maj 2010

Malene84

Laulund87 skriver:

Jeg har fundet en genial måde at undgå at mælken skummer på. Lad vandet køle helt ned, bland med pulveret og varm det lidt igen

Jamen sådan gør vi også - vi koger vandt i forvejen - har det stående på køl, og blander så med pulver og så i micro'en. Men det hjælper ikke her, da man jo skal ryste det for vildt. hehe

Anmeld

24. maj 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Hej søde!

Vi supplerede op i starten med nutramigen og nuk flasker!

nummeret på sutten har noget med hullets størrelse at gøre (blandt andet), så de kan godt få ondt i maven af at bruge en for stor sut - så får de mere mælk på én gang, og det kan godt virke voldsomt for de små mavser...

Hvordan går det ellers med Jer?

Knus

Haaaiii søde,

okay - så nu kører du ren amning? Okay, jamen så vil jeg da helt sikkert købe de små hoveder, jeg vil gøre alt for det ska blive bedre. Hold da kæft, hvor kan 2 sådanne små mirakler Æ D E!! hehe.

Jamen jo tak, det går faktisk super godt her. De er nemme indtil videre, haha, nu må vi se. Hvordan går det med prinsessen?

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

Jamen sådan gør vi også - vi koger vandt i forvejen - har det stående på køl, og blander så med pulver og så i micro'en. Men det hjælper ikke her, da man jo skal ryste det for vildt. hehe

Jamen glemte nok at sige at vi laver mad til et døgn af gangen, hælder vand i en skål, pulver i og pisker på livet løs

Så bliver det ligesom almindelig mælk

I kan jo prøve at regne nogenlunde ud hvor meget de spiser i døgnet og så lave det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.