I morgen bliver jeg mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

lisbethita

lisbeth2910 skriver:

Synes det er helt vildt og ikke ret længe siden at jeg stod med testen med de 2 streger.

Men altså i morgen på denne tid, skulle jeg meget gerne ligge med lillesøster i armene. Hun kommer nemlig til verden ved PKS kl. 8 i morgen tidlig.

Jeg er bare så spændt, og skal bare have dagen i dag til at gå. Er kun lidt nervøs men mest af alt glæder jeg mig bare så meget til at give min lille skat et kys og sige velkommen til verden.

Navnet har vi bare haft så svært ved at finde - eller rettere far har haft svært ved at beslutte sig for hvad det skulle være. Men jeg tror endelig at vi er blevet enige - selvom far har sagt at det godt kan være det bliver lavet om når han ser hende.

Men altså jeg tror hun skal hedde ELINA

HELD OG LYKKE I MORGEN!!!!!!!!!!!! KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Synes det er helt vildt og ikke ret længe siden at jeg stod med testen med de 2 streger.

Men altså i morgen på denne tid, skulle jeg meget gerne ligge med lillesøster i armene. Hun kommer nemlig til verden ved PKS kl. 8 i morgen tidlig.

Jeg er bare så spændt, og skal bare have dagen i dag til at gå. Er kun lidt nervøs men mest af alt glæder jeg mig bare så meget til at give min lille skat et kys og sige velkommen til verden.

Navnet har vi bare haft så svært ved at finde - eller rettere far har haft svært ved at beslutte sig for hvad det skulle være. Men jeg tror endelig at vi er blevet enige - selvom far har sagt at det godt kan være det bliver lavet om når han ser hende.

Weeeeeeee... Glæder mig til at se billeder... God fødsel!!!

Knus Lene

Anmeld

24. maj 2010

saxa

Ihhh hvor spændende!!!  Held og lykke med det hele - glæder mig til at se billeder og læse fb.. Smukt navn i har valgt..

Anmeld

24. maj 2010

Fru Dinesen

Ej hvor er det spændene .... og virkelig smukt navn i har tænkt på ...

Alt held og lykke til jer , håber det bliver en smuk fødsel 

Knusss 

Anmeld

24. maj 2010

Nemesis

Held og lykke i morgen! og detbliver da skønt at få lillesøster ud.

Jeg vidste også længe før at det blev ks...var dog først til forberedelse 5 dage før (6 uger før termin).

Håber du og manden får hygget i aften.

:-) Sisse

Anmeld

24. maj 2010

LISBETH:-)

Pia. skriver:

Hvor er det vildt ikke.. At du i morgen ved at du får dit lille pus i armene...

Jeg ved at det bliver en god dag imorgen og en helt sikkert god fødesels dag - Jeg har nemlig fødselsdag i morgen...

Knus og held og lykke med det hele, glæder mig til at høre mere og se billeder...

Knus fra Pia.

Uha ja så er det jo en dejlig dag og have fødselsdag på, når du også har!!!!!

Så vi regner med solskin

Anmeld

24. maj 2010

Caroline86 skriver:

hold op, det var tidligt inden!! Jeg var til diverse samtaler og vendingsforsøg da jeg var 36 fulde uger, men de ville ikke tage forsamtalen før dagen inden... hmm! Må da være mega hårdt at have vidst det så længe!

Jeg var nervøs i dagene op til mit pks, men dagen inden var jeg faktisk ikke Der var jeg ligesom ved at være afklaret med det og havde fået styr på alle de ting jeg var bange for

Men som sagt håber jeg det bliver et rigtig godt forløb Skal du spinal bedøves?

Glæder mig til at høre fb og se billeder

Forskellen er nok at jeg gennem hele graviditeten har vist at det skulle være PKS så derfor har samtaler osv. fundet sted tidligere end dig :-)

Ja, jeg skal bedøves i ryggen. Men det er jeg heller ikke særlig nervøs for, mærkeligt nok, da jeg ellers er hunderæd for nåle

Anmeld

24. maj 2010

BlyViol skriver:

ihh  

du må have rigtig meget held og lykke i morgen!! glæder mig til en update, FB og billeder

Ha en rigtig god dag - og hvad laver du forresten herinde dagen inden du skal være moar??? 

Ja, og lige over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

24. maj 2010

Tak for alle jeres søde ord!!!!!!!!!!!!!

Jeg er også selv helt vildt forelsket i navnet Elina, så nu håber jeg at hun ligner sådan en, så manden ikke ombestemmer sig :-)

Anmeld

24. maj 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

Pøj pøj med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.