I morgen bliver jeg mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

LISBETH:-)

Synes det er helt vildt og ikke ret længe siden at jeg stod med testen med de 2 streger.

Men altså i morgen på denne tid, skulle jeg meget gerne ligge med lillesøster i armene. Hun kommer nemlig til verden ved PKS kl. 8 i morgen tidlig.

Jeg er bare så spændt, og skal bare have dagen i dag til at gå. Er kun lidt nervøs men mest af alt glæder jeg mig bare så meget til at give min lille skat et kys og sige velkommen til verden.

Navnet har vi bare haft så svært ved at finde - eller rettere far har haft svært ved at beslutte sig for hvad det skulle være. Men jeg tror endelig at vi er blevet enige - selvom far har sagt at det godt kan være det bliver lavet om når han ser hende.

Men altså jeg tror hun skal hedde ELINA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

XXSS

Det er en underlig situation - jeg skal igennem det samme her den 15. juli.  Pøj pøj jeg håber det hele går som det skal.. glæder mig også til det bliver min tur.

Knus

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super skønt. Håber du har fordrevet dagene med noget godt og hyggeligt!!..

Glæder mig til at se billeder.

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Hvor dejligt.. Kan godt huske da jeg selv stod med den følelse. Virkelig underligt

Jeg håber du får en rigtig god fødsel

Har du været til forsamtale inden pinsen så? For den havde jeg jo til at holde mig underholdt dagen inden...

Knus Caroline

Anmeld

24. maj 2010

LISBETH:-)

Caroline86 skriver:

Hvor dejligt.. Kan godt huske da jeg selv stod med den følelse. Virkelig underligt

Jeg håber du får en rigtig god fødsel

Har du været til forsamtale inden pinsen så? For den havde jeg jo til at holde mig underholdt dagen inden...

Knus Caroline

Jeg var til samtale i Marts og har vidst hvad og hvordan det skulle ske samt datoen siden der!!!!!

I dag skal jeg hygge med min mand og datter og så skal Amalie afleveres hos mormor sidst på eftermiddagen. Carsten og jeg skal så ud og spise en rigtig god middag!!!

Det er sku underligt og vide at det er i morgen det sker!!! Er heldigvis næsten ikke nervøs - endnu!!! Men tror nu heller ikke jeg bliver det. Har været afklaret i 3 år på at det var sådan det ville komme til at foregå hvis vi skulle have flere børn :-)

Anmeld

24. maj 2010

MinWilliam

Held og lykke med fødslen imorgen..

Glæder mig til at se billeder og høre om det hele

Anmeld

24. maj 2010

Pia.

Hvor er det vildt ikke.. At du i morgen ved at du får dit lille pus i armene...

Jeg ved at det bliver en god dag imorgen og en helt sikkert god fødesels dag - Jeg har nemlig fødselsdag i morgen...

Knus og held og lykke med det hele, glæder mig til at høre mere og se billeder...

Knus fra Pia.

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

lisbeth2910 skriver:

Jeg var til samtale i Marts og har vidst hvad og hvordan det skulle ske samt datoen siden der!!!!!

I dag skal jeg hygge med min mand og datter og så skal Amalie afleveres hos mormor sidst på eftermiddagen. Carsten og jeg skal så ud og spise en rigtig god middag!!!

Det er sku underligt og vide at det er i morgen det sker!!! Er heldigvis næsten ikke nervøs - endnu!!! Men tror nu heller ikke jeg bliver det. Har været afklaret i 3 år på at det var sådan det ville komme til at foregå hvis vi skulle have flere børn :-)

hold op, det var tidligt inden!! Jeg var til diverse samtaler og vendingsforsøg da jeg var 36 fulde uger, men de ville ikke tage forsamtalen før dagen inden... hmm! Må da være mega hårdt at have vidst det så længe!

Jeg var nervøs i dagene op til mit pks, men dagen inden var jeg faktisk ikke Der var jeg ligesom ved at være afklaret med det og havde fået styr på alle de ting jeg var bange for

Men som sagt håber jeg det bliver et rigtig godt forløb Skal du spinal bedøves?

Glæder mig til at høre fb og se billeder

Anmeld

24. maj 2010

Vidunderligeunger

ihh  

du må have rigtig meget held og lykke i morgen!! glæder mig til en update, FB og billeder

Ha en rigtig god dag - og hvad laver du forresten herinde dagen inden du skal være moar??? 

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Synes det er helt vildt og ikke ret længe siden at jeg stod med testen med de 2 streger.

Men altså i morgen på denne tid, skulle jeg meget gerne ligge med lillesøster i armene. Hun kommer nemlig til verden ved PKS kl. 8 i morgen tidlig.

Jeg er bare så spændt, og skal bare have dagen i dag til at gå. Er kun lidt nervøs men mest af alt glæder jeg mig bare så meget til at give min lille skat et kys og sige velkommen til verden.

Navnet har vi bare haft så svært ved at finde - eller rettere far har haft svært ved at beslutte sig for hvad det skulle være. Men jeg tror endelig at vi er blevet enige - selvom far har sagt at det godt kan være det bliver lavet om når han ser hende.

Men altså jeg tror hun skal hedde ELINA

jeg kan næsten ikke skrive noget uden at begynde at hyle:0) husker det tydeligt, dagen før dagen... d. 3. dec 2008....

glæd dig! eller det gør du jo....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.