skriver lige svar her, da jeg hader at "spamme "et indlæg med alt muligt andet end det det omhandler.
men ja det var en super fest..
vi startede jo selve seminaret med diverse opgaver, og selvfølgelig morgenmad, frokost, kage og dinner til slut.
vi havde lejet en juleboks som absolut ikke var opdateret. :-o tror det nyeste var now hits 19...
også festede vi ellers med frie drinks.. jeg kan anbefale sommersby med vodka kalija.. det smager ligesom vodka og æblejuice.. hehe men bare doppelt på på %erne...
overchefen som jeg kalder ham er faktisk tysker og kommer fra en stilling på vores hovedsæde i augsburg. Han er blevet chef for 4-takt danmark altså vores afd i frederikshavn og holeby (hvor jeg er)
jeg kan jo flydende tysk, så det gir jo lidt point..
sagen er så den at jeg elsker når en mand kan danse.. jeg er opdraget sådan hjemmefra, da min far er en dygtig danser.. så hvis manden kan danse lader jeg mig styre ellers overtager jeg.. :))
men han synes åbentbart at jeg også kunne danse... eftersom han i morges ved hans farvel runde sagde bye bye my favorite dancer..hihi
kalija nej han er ikke single har taget konen og børnene med fra D til frederikshavn.
festen sluttede kl 3 ca og inden man kom i seng blev kl vel 4..
op kl 830. og evalurer på det vi havde lavet igår.. også hjem til familien. tror i på jeg var lykkelig over emil lige valgte at sove 3 timer til middag i dag.. ea sendte jeg over til sin bedste så jeg kunne få en nap på sofaen.. ;)
knus SUsan som glæder sig til vi snart skal ses.
Anmeld