Så fik jeg også lyst til at kigge herind, har i lang tid hverken brugt netbaby eller noget andet. Det har været rart med lidt "fri" - man bliver hurtigt afhængig af sådanne fora.
Det var en lidt trist exit jeg havde på nb i sin tid - men nu er jeg klar igen, men dog nok ikke den mest aktive debattør, men der er vel plads til alle? :$ ;)
I ved jo nok hvem jeg er - jeg er mor til Annika 070707 og Juliane som nu er næsten 2½ år. Har fulgt lidt med i jeres hverdag herinde lidt tid inden jeg har nu har tilkendegjort mig, så jeg vil da også lige gi en update.
Annika går helst rundt, men kravler også - troede aldrig hun ville begynde at kravle da hun nærmest kun har brugt sine to stænger hele sit liv :)) Hun er meget temperamentsfuld, og kan råbe og skrige en del i løbet af en dag, hehe. Hun tager hænderne ud til siden og brøler imens hun sitrer og ryster på hele kroppen! Det ser lidt uhyggeligt ud hvis ikke man kender hende :$ Storesøster Juliane bliver eddikesur når hun gør det og så sidder den ene og brøler højere end den anden. Men ellers er de to piger nu rigtig glade for hinanden, så det er dejligt(L). De går også i vuggestue sammen, og det er dejligt at de har hinanden deroppe. Annika skal først til rigtig at igang nu da vi har været ramt af strejken. Men der er ingen problemer med hende derhenne selvom hun kun har været der en gang om ugen.....
Det var en hurtig update. Der kommer nok mere hen ad vejen.
(C) Smilende_Maria - nu Mary :P
Anmeld