Hej tidligere nb-piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Mary

Så fik jeg også lyst til at kigge herind, har i lang tid hverken brugt netbaby eller noget andet. Det har været rart med lidt "fri" - man bliver hurtigt afhængig af sådanne fora.

Det var en lidt trist exit jeg havde på nb i sin tid - men nu er jeg klar igen, men dog nok ikke den mest aktive debattør, men der er vel plads til alle? :$ ;)

I ved jo nok hvem jeg er - jeg er mor til Annika 070707 og Juliane som nu er næsten 2½ år. Har fulgt lidt med i jeres hverdag herinde lidt tid inden jeg har nu har tilkendegjort mig, så jeg vil da også lige gi en update.

Annika går helst rundt, men kravler også - troede aldrig hun ville begynde at kravle da hun nærmest kun har brugt sine to stænger hele sit liv :)) Hun er meget temperamentsfuld, og kan råbe og skrige en del i løbet af en dag, hehe. Hun tager hænderne ud til siden og brøler imens hun sitrer og ryster på hele kroppen! Det ser lidt uhyggeligt ud hvis ikke man kender hende :$ Storesøster Juliane bliver eddikesur når hun gør det og så sidder den ene og brøler højere end den anden. Men ellers er de to piger nu rigtig glade for hinanden, så det er dejligt(L). De går også i vuggestue sammen, og det er dejligt at de har hinanden deroppe. Annika skal først til rigtig at igang nu da vi har været ramt af strejken. Men der er ingen problemer med hende derhenne selvom hun kun har været der en gang om ugen.....

Det var en hurtig update. Der kommer nok mere hen ad vejen.

(C) Smilende_Maria - nu Mary :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

ivfmarie

Jamen hejsa da!
Hyggeligt at du kom forbi her. Lad mig straks advare: denne side er bestemt ikke mindre vanedannende end NB - tværtimod!!
Weeeelkommen

Marie

Anmeld

14. juni 2008

Hyner

Jamen velkommen tilbage -dog til en ny site.
Jeg er her nu heller ikke så tit som da jeg var på barsel, men hænger ud her engang imellem...
Dejligt det går godt med tøseren:)
(H) Henriette og Emma -som også var en snegl i laaang tid inden hun gad og kravle.

Anmeld

14. juni 2008

Susan1978

hej Maria

det var da dejligt at du endelig fandt ind til os..

ja man blir sgu afhængig af de her sites..

glad for at høre alt går som det skal.. :P

Susan og Emil.

Anmeld

14. juni 2008

Mie A

Hejsa Maria

Velkommen til denne dejlige side.... :)

Knus Mie

Anmeld

14. juni 2008

Mikkelmusen

Hej Maria

og velkommen til siden. Nej som ivfmarie siger, så er denne side ikke mindre vanedannende.

Men håber da at du alligevel vil finde dig tilrette på siden. For her er bare så dejligt. Og masser af støtte og gode råd.

-Christina & Filuca

Anmeld

14. juni 2008

Grynt

Ja velkommen tilbage da :D og ja denne side er bestemt ikkemindre vanedannende tværtimod!!!!! ;) Så nu er du advaret ;)

Dejligt at høre at pigerne har det super godt.

KH Tina og Freja

Anmeld

14. juni 2008

Juniors mor

Velkommen tilbage - dejligt at høre at pigerne har det godt. Og selvfølgelig er det ok ikke at være den mest aktive debatør - det er jeg heller ikke selv :$ - men der er da plads til alle....
Kh
Helle og Julie

Anmeld

14. juni 2008

BellaT

Welcome back:D!

Dejligt at høre (læse) fra dig igen.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

hej hej igen
er du også banlyst fra nb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.