Har Loggi mon fået restriktioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2008

Hyner

Mary skriver:

Hyner skriver:

Hvordan ser det egentlig ud med de tigerspring er det nuher???

Jeg mener der er et ved 46 uger og igen ved 55 uger - og det er jo altid plus minus :)

Tak for updaten.... Så er det bare lige med hvor mange uger de egentlig er ved at være...8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Mary

Hyner skriver:

Mary skriver:

Hyner skriver:

Hvordan ser det egentlig ud med de tigerspring er det nuher???

Jeg mener der er et ved 46 uger og igen ved 55 uger - og det er jo altid plus minus :)

Tak for updaten.... Så er det bare lige med hvor mange uger de egentlig er ved at være...8D

Ja, det er jo lige det (?) Mit bud er at Annika er omkring 48-49 uger, de små har jo snart fødselsdag (L) Vi har haft tigerspring fornyligt :S

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Hvad er det karakteristiske ved dette spring? Er det mon morsyge?
Vi plejer ikke at mærke specielt meget til springene, men den unge mand har dog været noget seperationsangst på det sidste. Men har har også lige haft MØB, så det trækker jo noget ned på humøret...

Anmeld

14. juni 2008

Loggidut

jeg er har skam, on off....og når ikke det jeg gerne ville, men Tif døjer simpelthen så meget med de skide kommende tænder...det kræver alt af mig...så nogen gange er jeg her lige...og så er jeg hurtigt væk igen...

nogen som vil købe en umulig og av av agtig pige???

Anmeld

14. juni 2008

Mikkelmusen

nej tak, jeg har selv... !! :(

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

stik hende en pano!

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

åh søde IVF hun fik pano i går...og fik smurt gummerne med det der bedøvende lort...men tror i det hjalp???

aj det er bare så synd for hende...og der var sgu engang jeg troede at tænderne bare var en enkelt periode...drengene har aldrig døjet før...så jeg var jo skråsikker på at tif slap igennem...men ak og ve, hun har det da virkelig skidt, og jeg kan under ingen omstændigheder komme ind og kigge i munden på hende...den er bare lukket...dog har jeg luret at den ene fortand er på vej...der er et lille hul i gummen, og så er det bare helt hævet op :(

jeg har faktisk gået og leget med tanken om, om det er muligt de får betændelse omkring frembrudet...jeg ved at de kloge siger det er p.g.a. betændelse at de får feber, men jeg mener sådan rigtig meget betændelse?

vores tur til tandlægen måtte udsættes, for pludselig fik tif noget der kunne minde om øjenbetændelse...sådan bum, en time før vi skulle afsted, og lige siden har madammen skreget, og været rasende...hun sparker og skriger efter os(?) og er slet ikke til at komme i nærheden af...

i dag ville jeg give hende sådan en kold vandis hun kunne sidde med (tænkte det måske kunne hjælpe lidt) men for pokker...hun skreg af mig, da jeg ville pakke en klud omkring den, så hun ikke frøs fingrene...og så klemte hun isen så hårdt i vrede at den gik i småstykker...samtidig med jeg var sikker på hendes hoved ville eksplodere...for hun var helt gas-rød af arrighed i det bette ansigt.

aj et rodet indlæg, men man må jo skynde sig når man lige har tid...og det var så her klokken halv 1 om natten! 8(

i morgen tager vi nok en ny tur, med hende...:(

men ivf, uanset hvordan hun er på tirsdag, så kommer jeg sgu hjem til dig!

ps/lige nu hedder Tif djævlens værk...så kan i selv regne ud hvor slemt det er 8(

og hov...aj det bliver fandme noget rod, men den tand, eller de tænder skal være fremme til p+å lørdag...for tænk lige af aflevere sådan en unge ved min veninde :$

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Jamen du fredsens, søde Loggi 8( Det lyder da ikke spor hyggeligt!
Det lyder også vildt med det hævede tandkød. Det tror jeg, jeg lige ville få en læge til at kigge på. Sådan har NM, da i hvert fald ikke set ud i gummerne ved tandgennembrud :(
Det var da også uheldigt, at tigerspringet skulle afløses af sådan en omgang! Du må da være ved at være slidt helt op til knæene af udmattelse, bette pus :(
Jeg håber sørme snart, I får lidt ro på parcellen igen.

Det bliver ved at overraske mig, hvor meget sådan en lille orm fylder i familielivet (L)8(>(8(8D(L)

Lad os lige høre, bare kort, hvis du ikke kan få fri til at sidde og sludre, hvordan sagen udvikler sig.

Stor opbyggelig krammer fra Birgitte (H)

Anmeld

15. juni 2008

Juniors mor

Jamen stakkels lille pige (og hendes familie....) Det er da næsten ikke til at holde ud, hvis hun skal have det så skidt i flere dage :( Hvis du virkelig har mistanke om det er en betændelse, så skulle du da næsten få lægen til at kigge på hende, så hun evt kunne få noget penicillin....
Håber hun har det bedre i morgen og at hun kan sove hele natten
(H)

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

godmorgen med jer piger...jeg har en morgen i helt stille ro...arrrhhhh, Tiffanie sidder stille og leger lige nu, og jeg mener da også at kunne mærke at hendes humør er bedre i dag...ihvertfald ind til videre...lol...så har jeg ikke sagt for meget!

altså det med den hævet gumme...jeg tror at det er en ret stor fortand, for jeg har nu altid kunne se den, sådan uden på gummen, men lige nu er det som om at gummen er hævet mere op...og hvis der havde været mere betændelse end godt var, ville jeg da tro hun skulle havde haft feber, men det har hun overhovedet ikke...og det har egentlig undret mig lidt, for hun har reageret som om hun var smask syg!

i går faldt hun endelig i søvn i sin barnevogn, ude i gården, solen skinnede og jeg var ikke til at skyde igennem, og af en eller anden mystisk grund, kald det 6. sans, så satte jeg hende under halvtaget, og baksede egentlig længe med at få vognen helt bakset ind under (læs : at michael har herre meget lort der fylder under det tag)
jeg gik så ind, og skulle da lige til at sidde og læse indlæg, og bare hygge mig lidt med roen...og bang...er i da halt sindsyge, så kom haglene...jeg har sjældent set så mange hagl på en gang, og lyden af dem, på vores tag...ja det kunne havde vækket selv de døde!
så der røg Tiffanies middagslur! øv :(

men jeg har så også fundet ud af noget andet...man bliver lidt detektivagtig, hun har slet ikke spist ordentlig i de sidste dage, rugbrød...ha ha...nej tak, så heller sulte...og havregrøden om morgenen, ja den kunne da kun ryge ned aller nådigst!
så nu i går aftes, så gik tankeproccesen igang, og jeg blev enig med mig selv om at jeg lavede risengrød til aften...
ja ungerne elskede mig jo for det...og tiffanie fik godt med sukker på (var sgu efterhånden ligeglad) og kanel, og en ordentlig smørklat. og mens det kølede af, så serverede jeg en portion yughurt for hende, som hun åd rub og stub af...og bagefterhendes risengrød, den gled også ned...og til sidst lavede jeg så en flaske, som hun slugte...
og tænk pigebarnet faldt i søvn, og sov bare så dejligt, kun lige afbrudt af lidt pyller ind i mellem...åhhhh...jeg tror sgu hun har været sulten, uden dog at have lyst til at tygge med den dumme tand!

desuden kan det være mangel på mad, der har gjort at panoen ikke virkede...så fra nu af er her kun søbemad, indtil jeg kan mærke det er bedre!

aj igen et rodet indlæg, men man er for fanden helt ude af trit med det!

jeg tror bare jeg venter lidt med at gøre mere indtil jeg ser om ikke den bisse kommer igennem en af dagene.

MEN JEG HAR IKKE GLEMT JER !!! bare så vi lige har det på det rene, men når vi bytter og Michael har hans tjans med hende...så sætter man sig virkelig i det ene hjørne og lukker øjnene indtil at det igen er min tur! tiden med sig selv skal godt nok nydes! ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.