godmorgen med jer piger...jeg har en morgen i helt stille ro...arrrhhhh, Tiffanie sidder stille og leger lige nu, og jeg mener da også at kunne mærke at hendes humør er bedre i dag...ihvertfald ind til videre...lol...så har jeg ikke sagt for meget!
altså det med den hævet gumme...jeg tror at det er en ret stor fortand, for jeg har nu altid kunne se den, sådan uden på gummen, men lige nu er det som om at gummen er hævet mere op...og hvis der havde været mere betændelse end godt var, ville jeg da tro hun skulle havde haft feber, men det har hun overhovedet ikke...og det har egentlig undret mig lidt, for hun har reageret som om hun var smask syg!
i går faldt hun endelig i søvn i sin barnevogn, ude i gården, solen skinnede og jeg var ikke til at skyde igennem, og af en eller anden mystisk grund, kald det 6. sans, så satte jeg hende under halvtaget, og baksede egentlig længe med at få vognen helt bakset ind under (læs : at michael har herre meget lort der fylder under det tag)
jeg gik så ind, og skulle da lige til at sidde og læse indlæg, og bare hygge mig lidt med roen...og bang...er i da halt sindsyge, så kom haglene...jeg har sjældent set så mange hagl på en gang, og lyden af dem, på vores tag...ja det kunne havde vækket selv de døde!
så der røg Tiffanies middagslur! øv :(
men jeg har så også fundet ud af noget andet...man bliver lidt detektivagtig, hun har slet ikke spist ordentlig i de sidste dage, rugbrød...ha ha...nej tak, så heller sulte...og havregrøden om morgenen, ja den kunne da kun ryge ned aller nådigst!
så nu i går aftes, så gik tankeproccesen igang, og jeg blev enig med mig selv om at jeg lavede risengrød til aften...
ja ungerne elskede mig jo for det...og tiffanie fik godt med sukker på (var sgu efterhånden ligeglad) og kanel, og en ordentlig smørklat. og mens det kølede af, så serverede jeg en portion yughurt for hende, som hun åd rub og stub af...og bagefterhendes risengrød, den gled også ned...og til sidst lavede jeg så en flaske, som hun slugte...
og tænk pigebarnet faldt i søvn, og sov bare så dejligt, kun lige afbrudt af lidt pyller ind i mellem...åhhhh...jeg tror sgu hun har været sulten, uden dog at have lyst til at tygge med den dumme tand!
desuden kan det være mangel på mad, der har gjort at panoen ikke virkede...så fra nu af er her kun søbemad, indtil jeg kan mærke det er bedre!
aj igen et rodet indlæg, men man er for fanden helt ude af trit med det!
jeg tror bare jeg venter lidt med at gøre mere indtil jeg ser om ikke den bisse kommer igennem en af dagene.
MEN JEG HAR IKKE GLEMT JER !!! bare så vi lige har det på det rene, men når vi bytter og Michael har hans tjans med hende...så sætter man sig virkelig i det ene hjørne og lukker øjnene indtil at det igen er min tur! tiden med sig selv skal godt nok nydes! ha ha
Anmeld