aahhh nu har mine fødder lige fået tur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

ka li ja

først en tur i badesalt, og derefter fjernet hård hud og filet. og nu er det eneste de mangler, fordcreme.. så kan de vidst ikke svæve højere...

hvad laver alle i andre i aften???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Hyner

Uhhh Det lyder najse:) Giver du en omgang???
Jamen jeg sidder bare her og glor.. Kennet er dejset om på sofaen og Emma sover self..
Så jeg håber på lidt go gammeldags aktion i aften...

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

hahaha væk da manden og be ham gøre det!!!8D

jamen så må vi da håbe der er nogenpå linien(L)

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Ja mine fær har også fået en omgang - dog en lidt anden, og mere hårdhændet omgang...
Jeg har lige fået mig en bette skraber på sengen (som er flyttet i stuen) og samler nu kræfter til at gå på wc... argh orker ikke!

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

kan capper ikke løfte dig????

du har simpelthen lige fået en morfar her midt på aftenen... man kan dæmer godt mærke du snart blir 45!!!!! nej ok 35 men alligevel:P;)

Anmeld

14. juni 2008

Hyner

Absolut skildmisse grund at vække èn, når man nu sover aller bedst der på sofaen... Det ved du da godt...!!

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

hruummm... det har ikke noget med alderen at gøre... det er Dolol'erne der suger kræfterne ud af mig! Jeg besvimer simpelthen af træthed ca en halv time efter at jeg har slugt en...

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

Hyner skriver:

Absolut skildmisse grund at vække èn, når man nu sover aller bedst der på sofaen... Det ved du da godt...!!

haaaaarrrh ja ok!!!8D men hvis dine fødder nu trænger;)

Anmeld

14. juni 2008

Hyner

Ivf----- Ja den operation var nok ikke så kærlig anlagt, at det var noget man jublede for at komme til at prøve igen.' Håber da du er kommet godt over den og snart er på dupperen igen.(H)

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] hruummm... det har ikke noget med alderen at gøre... det er Dolol'erne der suger kræfterne ud af mig! Jeg besvimer simpelthen af træthed ca en halv time efter at jeg har slugt en...[/citat] det er fordi du er sådan et bette skind;) du skal spise noget så du kan blive stor og modstandsdygtig:D;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.