Diva stil ell Frisk stil? (Hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

otlitrom

Kloster skriver:

Hej hej.

Sidst jeg blev klippet, lagde frisøren an til en frisure med langt pandehår og længde på resten af håret. Jeg er nu ikke blevet klippet i 2 mdr (lang tid for mig) så nu er det ved at være noget langt i forhold til det super korte hår.

Folk siger det klæder mig med både kort og langt hår... Jeg skal bare vælge.... Og det er svært....

Ja, det er super svært at vælge! Hvordan har du det nu med at der er kommet længde på? irriterer det dig, eller synes det det er sjovt at have noget at "lege" med..?

Jeg kan ikke undvære at kunne sætte et par hårnåle i, eller en hårbøjle etc.. Det passer mig bedst. men måske du bedre kan lide at det pjusker og er kort. Det er jo vildt forskelligt! Jeg synes det klæ'r dig med kort hår, men tror bestemt det ville være pænt med lidt lægde også!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

*A*

Jeg er mest til frisure nr. 3 da jeg ikke er vild med super kort hår til piger (det samme gælder så langt hår til mænd, som jeg heller ikke bryder mig om)

Held og lykke med valget

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Jo længere jo nemmere.... og det skal jo ikke sættes bare i hestehale...men jeg har så heller ikke haft kort hår siden jeg var 5 år...eller jo,. lige et halvt år i 3. klasse..

Det med at være kedelig, det var sletr slet ikke på dig...men du ved nok godt hvilke typer jeg mener.. kunne du ikke smide et billede af dig med længere hår...jeg synes nemlig dit lille fine ansigt og hoved passer perfekt til kort...mit runde støre fjæs er bare slet ikke til kort..

Hej hej.

Har desværre ikke nogle ordentlige billeder af mig med angt hår. Havde ikke digitalkamera dengang. Og de billeder jeg har, har jeg den sædvanlige hestehale. Sååå kedeligt for mig.

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

kitty skriver:

Ja, det er super svært at vælge! Hvordan har du det nu med at der er kommet længde på? irriterer det dig, eller synes det det er sjovt at have noget at "lege" med..?

Jeg kan ikke undvære at kunne sætte et par hårnåle i, eller en hårbøjle etc.. Det passer mig bedst. men måske du bedre kan lide at det pjusker og er kort. Det er jo vildt forskelligt! Jeg synes det klæ'r dig med kort hår, men tror bestemt det ville være pænt med lidt lægde også!!

Det der irriterer mig ved længde er at det klasker, der er enormt arbejde med at sætte det, det skal fønnes hver dag. Også kl 6 om morgenen, inden jeg skal på arb...

Hmm.... Skal vist have det klippet kort igen...

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

tror 3eren ville være super flot til dig. jeg har selv påsat hår på da jeg syntes jeg har et rundt ansigt og derfor ikke kan bærer kort hår men syntes du bærer kort hår super super flot. elsker kvinder med kort hår som kan bærer det, der er jeg godt nok lidt misundelig

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Kloster skriver:

Hej hej.

Har desværre ikke nogle ordentlige billeder af mig med angt hår. Havde ikke digitalkamera dengang. Og de billeder jeg har, har jeg den sædvanlige hestehale. Sååå kedeligt for mig.

Ja, hvis man bare samler det i hestehale, så er der ikke meget sjov ved det....men altså, kort hår er jo bare det samme hver dag, så det er da næsten mere ensidigt og trist eller?

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Ja, hvis man bare samler det i hestehale, så er der ikke meget sjov ved det....men altså, kort hår er jo bare det samme hver dag, så det er da næsten mere ensidigt og trist eller?

Ja det er den samme frisure. Det vil  jeg give dig ret i. Men tror måske, at det er mine farveninger, der gør det lidt spændende. Også er det jo total nemt at sætte. 10 min - så er det gjort vådt, tørt og sat. Det er sgu da nemt...

Tror vist min beslutning er taget...

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Kloster skriver:

Ja det er den samme frisure. Det vil  jeg give dig ret i. Men tror måske, at det er mine farveninger, der gør det lidt spændende. Også er det jo total nemt at sætte. 10 min - så er det gjort vådt, tørt og sat. Det er sgu da nemt...

Tror vist min beslutning er taget...

Ja.. kan jeg godt høre at den er..

Mit hår er dog nemmere... det er bare lidt skum i efter bad og så tørrer det ind og jeg pjusker det lige op når makeuppen er lagt og så er det det...og så er det jo ellers hestehale, en fletning, et spænde eller tørre det så det bliver glat osv...

Men det er nok også en vanesag...

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

jeg elsker victoria beckhams frisure på billedet du har med. Det er råt, fedt og feminint.. Jeg elsker kort hår, synes det udstråler en masse selvtillid og man kan gøre så meget ved det.

Men jeg er en af de modsatte, dem med laaaaaangt, kraftigt diva hår.. Men har været kort masser af gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.