Diva stil ell Frisk stil? (Hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.908 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Kloster

Hej Tøser...

Nu har jeg hår-dilemma igen!!!

Jeg er efterhånden ved at få noget længde på mit hår nu, men er bare sådan i tvivl om det er det, jeg vil.

Hvad kan I bedst lide?? Diva stil ell frisk stil??

I mine øjne er en diva en kvinde, der har langt hår ell i hvert fald længde på håret. Hun er feminim.

En frisk stil er i mine øjne kort håret. Hun frisk, sej og fræk. Hun er også feminim. Bare på en anden måde...

Jeg så så et par kvinder i i ugen her, med super kort hår. Det var frisk, sejt og frækt. Jeg kom såan i tvivl om jeg egentlig har lyst til at få længde på. Er det mon mig ??

Smækker lige nogle forslag på...

Det sidste billede er sådan som jeg ser ud, når jeg er superkort håret. Desværre er alle de andre billedeforslag lyshåret, hvor jeg er rødhåret. Men går lidt og overvejer om jeg skal være lyshåret igen.

Men synes bare ALLE er mørk håret ell lyshåret. Og alle har langt hår...

DILEMMA..........

VH Kloster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Svei

Kommer jo an på kvinden...det er jo ikke kvinder der passer til håret men håret der passer til kvinden.

Jeg er sen langhårs kvinde...det synes jeg er pænt til mig, jeg føler mig kvindelig med mit lange lyse krøllede/glatte hår, alt efter hvad jeg har lyst til den dag...eller bare med en frisk hestehale...

Egentlig synes eg det er få kvinder der er pæne med kort hår og efter min mening er der alt for mange kvinder over 30 år der bliver kedelige at se på med kort trist hår..MEN, jeg synes det klæder dig super godt med kort hår og nummer to frisure er rigtig flot.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Ja jeg synes jo, at superkort hår til kvinder er superfrækt OG feminint

Jeg har selv i mange år haft sådanne frisurer og jeg elskede det, men har nu længere hår som jeg også er glad for og jeg tror ikke jeg får det så kort igen for det tog mig FOREVER at få det langt

Pøj pøj med beslutningen!

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Jeg synes bedst om frisure nr 2 og 4. Jeg synes det er meget få mennesker der klæder at have ultra-kort hår.. Jeg har selv været korthåret da jeg var yngre, da jeg svømmede mange timer om ugen, så var det nemmere.. Nu har jeg haft det rigtig langt, og har lige klippet det i en lidt lang version af billede nr. 3. Det er jeg glad for!

Det jeg prøver at sige er, at jeg synes det er pænest når man har lidt hår på hovedet, og frisuren passer til ansigtsform.. Du kunne jo evt spørge din frisør, hvad hun synes der ville klæde dig? tage billederne med og vise dine overvejelser. Der vil jo gå lidt tid, inden du har hår nok til at få fru Beckhams frisure, men hun ku sikkert klippe en frisure, der kunne få lov til at vokse lang uden det gjorde det store?

Sikken en lang smørre.. Håber du finder ud af det!

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Kommer jo an på kvinden...det er jo ikke kvinder der passer til håret men håret der passer til kvinden.

Jeg er sen langhårs kvinde...det synes jeg er pænt til mig, jeg føler mig kvindelig med mit lange lyse krøllede/glatte hår, alt efter hvad jeg har lyst til den dag...eller bare med en frisk hestehale...

Egentlig synes eg det er få kvinder der er pæne med kort hår og efter min mening er der alt for mange kvinder over 30 år der bliver kedelige at se på med kort trist hår..MEN, jeg synes det klæder dig super godt med kort hår og nummer to frisure er rigtig flot.

Hej Yrsa.

Jeg har fået at vide, at både kort og langt hår klæder mig. Men helt langt hår er jeg slet ikke klar til endnu. Det har jeg haft i mange år og det gider jeg simpelthen hverken prøve ell have endnu (hvis jeg nogensinde får det igen)

Jeg vil ikke være en kedelig kvinde på 33 år. Jeg vil være frisk, sej, fræk og have udstråling. Og jeg vil ikke have en kedelig frisure.

Men når jeg tænker på hvor meget arb der er med håret ligeså snart det får længde... Pyhh.... Måske jeg i virkeligheden har taget min beslutning...

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

dorthemus skriver:

Ja jeg synes jo, at superkort hår til kvinder er superfrækt OG feminint

Jeg har selv i mange år haft sådanne frisurer og jeg elskede det, men har nu længere hår som jeg også er glad for og jeg tror ikke jeg får det så kort igen for det tog mig FOREVER at få det langt

Pøj pøj med beslutningen!

Hej hej.

Ja man får ikke langt hår over en weekend  Men helt langt får jeg vist ikke mere....

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

kitty skriver:

Jeg synes bedst om frisure nr 2 og 4. Jeg synes det er meget få mennesker der klæder at have ultra-kort hår.. Jeg har selv været korthåret da jeg var yngre, da jeg svømmede mange timer om ugen, så var det nemmere.. Nu har jeg haft det rigtig langt, og har lige klippet det i en lidt lang version af billede nr. 3. Det er jeg glad for!

Det jeg prøver at sige er, at jeg synes det er pænest når man har lidt hår på hovedet, og frisuren passer til ansigtsform.. Du kunne jo evt spørge din frisør, hvad hun synes der ville klæde dig? tage billederne med og vise dine overvejelser. Der vil jo gå lidt tid, inden du har hår nok til at få fru Beckhams frisure, men hun ku sikkert klippe en frisure, der kunne få lov til at vokse lang uden det gjorde det store?

Sikken en lang smørre.. Håber du finder ud af det!

Hej hej.

Sidst jeg blev klippet, lagde frisøren an til en frisure med langt pandehår og længde på resten af håret. Jeg er nu ikke blevet klippet i 2 mdr (lang tid for mig) så nu er det ved at være noget langt i forhold til det super korte hår.

Folk siger det klæder mig med både kort og langt hår... Jeg skal bare vælge.... Og det er svært....

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Kloster skriver:

Hej Yrsa.

Jeg har fået at vide, at både kort og langt hår klæder mig. Men helt langt hår er jeg slet ikke klar til endnu. Det har jeg haft i mange år og det gider jeg simpelthen hverken prøve ell have endnu (hvis jeg nogensinde får det igen)

Jeg vil ikke være en kedelig kvinde på 33 år. Jeg vil være frisk, sej, fræk og have udstråling. Og jeg vil ikke have en kedelig frisure.

Men når jeg tænker på hvor meget arb der er med håret ligeså snart det får længde... Pyhh.... Måske jeg i virkeligheden har taget min beslutning...

Jo længere jo nemmere.... og det skal jo ikke sættes bare i hestehale...men jeg har så heller ikke haft kort hår siden jeg var 5 år...eller jo,. lige et halvt år i 3. klasse..

Det med at være kedelig, det var sletr slet ikke på dig...men du ved nok godt hvilke typer jeg mener.. kunne du ikke smide et billede af dig med længere hår...jeg synes nemlig dit lille fine ansigt og hoved passer perfekt til kort...mit runde støre fjæs er bare slet ikke til kort..

Anmeld

23. maj 2010

karina1980

langt hår er kedeligt hår

jeg har igen fået langt hår efter mange år med noget meget tæt på nr 2 billed.

og helt ærgeligt så ender det 9 ud af 10 gange i en hestehale, mit hår ryger en tur her inden så længe og så bliver det til noget lign.  nr 3, så ikke helt kort, men stadig kort,

jeg synes netop der er alt for mange kvinder der bliver kedelige med langt hår, fordi det ofte ender i samme frisure

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Kloster skriver:

Hej hej.

Ja man får ikke langt hår over en weekend  Men helt langt får jeg vist ikke mere....

Billede 1 og 4 er mine favoritter...havde selv en frisure som nr. 4...skide flot, efter min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.