Hvordan kommer I igennem weekenden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Svei

*Sofie* skriver:

Ja, de vågne timer...Det vil jeg huske !
Tusind tak for din hjælp.

Det er så lidt....føler virkelig med dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

qp

Mor til David skriver:

Jeg har været og er det til dels stadig (lidt endnu ) Davids far og jeg gik fra hinanden da David var 1 år og han har siden været hos sin far hver anden weekend og hver onsdag. Jeg har siden fået ny kæreste som altid arbejder i weekenderne, så derfor er jeg "til dels" stadig alene i weekenderne

Men til dit spørgsmål: Jo jeg savner ham også! Men vil sige at det var mest i starten det var undelrigt han ikke var her hele tiden. Eftethånden har jeg lært at NYDE at være alene og kunne lave lige hvad jeg ville; dvs for det meste så lidt som muligt, ellers shoppe, være sammen med veninder - den slags  Lørdag går fint nok, men søndag eftermiddag begynder jeg at tænke han meget gerne må komme hjem

Om et par mdr kommer lillebror og så er det atter "fuldtidsmor" - tror også det bliver lidt mærkeligt at skulle vænne sig til igen

Åhh hvor jeg ville elske, at min søn havde en far han kunne være hos hver 2 weekend. Det ville være så skønt for ham og ligeledes give mig fornyet energi Blir helt misundelig... hehe

Anmeld

23. maj 2010

*Sofie*

qp skriver:

Åhh hvor jeg ville elske, at min søn havde en far han kunne være hos hver 2 weekend. Det ville være så skønt for ham og ligeledes give mig fornyet energi Blir helt misundelig... hehe

Ja, nu er det jo ikk kun lutter lagkage som du selv ka læse her i tråden...

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

*Sofie* skriver:

Ja, nu er det jo ikk kun lutter lagkage som du selv ka læse her i tråden...

Jeg tror altså du vænner dig til det efterhånden....

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

qp skriver:

I starten af min graviditet, hvor jeg var enormt træt, så jeg faktisk lidt frem til hver anden lørdag/søndag, for så kunne jeg sove læææænge

Anmeld

23. maj 2010

*Sofie*

Mor til David skriver:

Jeg tror altså du vænner dig til det efterhånden....

Og jeg er helt sikker på at du har ret !
Nogen gange ser jeg bare sort...og så ka det hele godt være lidt surt.

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

*Sofie* skriver:

Og jeg er helt sikker på at du har ret !
Nogen gange ser jeg bare sort...og så ka det hele godt være lidt surt.

Det er da heller ikke det sjoveste i verdenen af "aflevere" sit barn - men det lyder da til hun er i gode hænder hos sin far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.