Har haft sindssygt mange plukveer i dag:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Man lærer at kende sine begrænsninger, men det tager nogle lærestreger før man kommer dertil.

Jo det er vidst redebyggeri. Hvor må det bare være surealistisk at vide at på tirsdag er man mor. I må simpelthen være så spændte!

Jeg tænker meget på hvordan de mon ser ud.... Tænk hvis man synes de er grimme. Der var et afsnit af De unge mødre for et stykke tid siden hvor Melissas søn blev taget med sugekop. Hun fik et chok da han kom ud fordi hans hoved lignede et conehead.

HAHAHA ja jeg har jo vendt det her PKS til noget positivt, og endda skrevet gode ting ned, ved det bla: ikke noget deformt hoved, ikke blå baby og ingen aff. ved fødsel   hehe.. men jeg kan godt følge dig, jeg spurgte også manden den anden dag, hvad nu hvis hun bare er virkelig grim? kan man så godt se det selv, hihi.. Men han forsikrede mig om at hun var verdens flotteste baby  og dine drenge bliver det lækreste små drengebabyer herning sygehus NOGENSINDE har været med til at sætte i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

HAHAHA ja jeg har jo vendt det her PKS til noget positivt, og endda skrevet gode ting ned, ved det bla: ikke noget deformt hoved, ikke blå baby og ingen aff. ved fødsel   hehe.. men jeg kan godt følge dig, jeg spurgte også manden den anden dag, hvad nu hvis hun bare er virkelig grim? kan man så godt se det selv, hihi.. Men han forsikrede mig om at hun var verdens flotteste baby  og dine drenge bliver det lækreste små drengebabyer herning sygehus NOGENSINDE har været med til at sætte i verden!

Hvor er du sød

Ja selvfølgelig bliver vores børn lækre.... Kan de blive andet med de mødre.

Synes du at du har fået nok info om hvad det er der helt præcis skal ske på tirsdag? Man er jo sådan lidt uvidende om sådan noget.

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Hvor er du sød

Ja selvfølgelig bliver vores børn lækre.... Kan de blive andet med de mødre.

Synes du at du har fået nok info om hvad det er der helt præcis skal ske på tirsdag? Man er jo sådan lidt uvidende om sådan noget.

jeps, var til samtale med narkoselæge, jordemoder, sygeplejerske og børnelæge i onsdags sammen med jesper, DET var lige det vi havde brug for, selvom jeg sad helt forstenet og var liiiige ved at tude under det hele det kom lidt tæt på hehe...

Jeg er dog stadig nervøs for det der skæren op og sådan, men jeg prøver at sige til mig selv "det er deres arbejde, de gør det næste hver dag"...

Anmeld

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

jeps, var til samtale med narkoselæge, jordemoder, sygeplejerske og børnelæge i onsdags sammen med jesper, DET var lige det vi havde brug for, selvom jeg sad helt forstenet og var liiiige ved at tude under det hele det kom lidt tæt på hehe...

Jeg er dog stadig nervøs for det der skæren op og sådan, men jeg prøver at sige til mig selv "det er deres arbejde, de gør det næste hver dag"...

Ja nemlig..... De har prøvet det en million gange før. Men forstår dig 100% Man lægger jo lidt sit ve og vel i deres hænder.

Hold da op vidste ikke man fik en samtale med hele banden. Det er da mega beroligende. Det viser da osse at de tager det seriøst og at det ikke bare er samlebåndsarbejde.

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ja nemlig..... De har prøvet det en million gange før. Men forstår dig 100% Man lægger jo lidt sit ve og vel i deres hænder.

Hold da op vidste ikke man fik en samtale med hele banden. Det er da mega beroligende. Det viser da osse at de tager det seriøst og at det ikke bare er samlebåndsarbejde.

slet ikke! de er bare rigtig søde.. den ene sygeplejerske tog min hånd da vi gik og sagde " det skal nok gå rigtig godt"... så der kom tårerne i elevatoren 

Anmeld

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

slet ikke! de er bare rigtig søde.. den ene sygeplejerske tog min hånd da vi gik og sagde " det skal nok gå rigtig godt"... så der kom tårerne i elevatoren 

Det var sødt af hende.... De ved jo nok godt hvor spændt og nervøs man er i sådan en situation.

Hvad tid er det på tirsdag?

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Det var sødt af hende.... De ved jo nok godt hvor spændt og nervøs man er i sådan en situation.

Hvad tid er det på tirsdag?

det har jeg ikke fået af vide vi skal ringe i morgen kl. 17 og høre ad håber det bliver tidligt om morgenen...

Anmeld

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

det har jeg ikke fået af vide vi skal ringe i morgen kl. 17 og høre ad håber det bliver tidligt om morgenen...

Det kan jeg godt forstå... Dagen blir lang hvis det først er om eftermiddagen.

Anmeld

24. maj 2010

Lone Jakobsen

så først dit indlæg nu.

kan godt forstå at tiden er rigtig lang. men bare husk at for hver dag bliver dine drenge stærkere og mere klar til at komme ud.

håber det bedste for dig...og sender dig en kærlig

Anmeld

28. maj 2010

mullesmith2

Hej, jeg er lige nysgerrrig for at høre lidt om hvor langt du er og hvornår det begyndte at blive rigtig hårdt at være gravid med tvillinger?? er dine enæggede eller tve? Vi fik afvide i forgårs (til NF) at vi skulle have tvillinger  chok. Vil helt sikkert følge dig når du kommer til fødsel og det hele og ik mindst bagefter. Er lidt på bar bund med hvordan man dog skal gøre når der er to pludselig. Håber det gå bedre med plukveerne. Kram mullesmith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.