Har haft sindssygt mange plukveer i dag:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Faith

Min mand og jeg har været en tur i Ree dyrepark i dag, og hvad der skulle ha været en rigtig hyggelig dag, blev det bare slet ikke.

Jeg havde fra morgenen af allerede "murren" i underlivet, men vi tog afsted alligevel. Da vi kommer frem skal vi jo så gå rundt og se alle dyrene. Men det måtte vi da ret hurtigt droppe.... Jeg havde en plukve hvert minut hvor min mave blev hård som sten og gjorde rigtig træls ondt. Vi måtte tage hjem efter kun 1 time. Jeg tudede på vej ud til bilen!.

Synes faktisk slet ikke det er sjovt at være gravid med tvillinger for tiden. Er mega bange for at jeg føder inden for de næste par uger. Kroppen kan da umuligt blive ved med at holde til alle de plukveer. Det føles som om hele underlivet er på vej ud.

Nå jeg havde bare lige behov for at komme af med mine bekymringer og "sorg" over at det pludselig er blevet så hårdt og angstprovokerende at være gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

FruEllingsen

Øv hvor er det altså bare træls for dig søde.

Kan godt forstå at du synes det hele er ved at være lidt træls. håber virkelig at de små drenge kan blive inde i maven lidt endnu.

Du får lige en masse kærlige og positive tanker har fra. krydser fingre for det bedste Mia

Anmeld

22. maj 2010

Faith

Drømmer skriver:

Øv hvor er det altså bare træls for dig søde.

Kan godt forstå at du synes det hele er ved at være lidt træls. håber virkelig at de små drenge kan blive inde i maven lidt endnu.

Du får lige en masse kærlige og positive tanker har fra. krydser fingre for det bedste Mia

Tusind tak.

Lige nu er jeg sku lidt opgivende må jeg indrømme. Det hele har jo også bare gået efter bogen indtil nu, men så pludselig blir man indlagt med veer og jeg ved ikke hvad..... Er så ufatteligt bange for at føde alt for tidligt.

Håber i har fundet jer til rette derhjemme sammen med lille Markus. Det må være en stor omvæltning pludselig at komme hjem efter så lang en indlæggelse. Men også helt fantastisk!

Anmeld

22. maj 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Tusind tak.

Lige nu er jeg sku lidt opgivende må jeg indrømme. Det hele har jo også bare gået efter bogen indtil nu, men så pludselig blir man indlagt med veer og jeg ved ikke hvad..... Er så ufatteligt bange for at føde alt for tidligt.

Håber i har fundet jer til rette derhjemme sammen med lille Markus. Det må være en stor omvæltning pludselig at komme hjem efter så lang en indlæggelse. Men også helt fantastisk!

Kan ærligtalt godt forstå at du er bange. men de holder vel ekstra godt øje med dig nu??

Det er også en træls drejning det hele lige har taget med din graviditet. især når det er gået så godt ind til nu. Men husk hver dag der går er guld hver. og får du brug for at snakke skal du bare sige til.

Vi nyder bare at være hjemme. Marcus stortrives. men jeg må godt nok indrømme at angsten også kommer snigende ind i mellem. før var vi jo i trygge hænder med fagpersoner rundt omkring os. nu hvor vi bare er os selv, kommer frygten for at han skulle glemme at trække vejret eller noget snigende med jævne mellemrum. selvom han aldrig har glemt det før.

Håber ikke dine plukveer er så slemme længere søde.

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Årh hvor er det bare surt for dig!
Vi må da virkelig håbe at de 2 fjumrehoveder bliver inde bare lidt længere! Hvor er det surt at det ikke bare glider på skinner!

Du får lige en stor herfra!

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Line&Liam skriver:

Årh hvor er det bare surt for dig!
Vi må da virkelig håbe at de 2 fjumrehoveder bliver inde bare lidt længere! Hvor er det surt at det ikke bare glider på skinner!

Du får lige en stor herfra!

Tak søde

Ja det er sku lidt surt når nu det har gået så godt indtil nu. Men må bare tage den med ro. I dag har jeg absolut intet lavet og der har kun været få plukveer. Så jeg må nok erkende at det er ro der virker.

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

MIA!! Du skal slappe af, hele tiden! lige meget hvor forfærdelig kedeligt det er, så er det bare, som du selv har erfaret, pisse vigtigt... 

du får lige et kæmpe og så ligger du på sofaen til og med uge 38 - ikk??

Ikke flere forskrækkelser nu, puha... 

knus mitzie - som kender det aaaaalt for godt med plukkeveer.

Anmeld

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

MIA!! Du skal slappe af, hele tiden! lige meget hvor forfærdelig kedeligt det er, så er det bare, som du selv har erfaret, pisse vigtigt... 

du får lige et kæmpe og så ligger du på sofaen til og med uge 38 - ikk??

Ikke flere forskrækkelser nu, puha... 

knus mitzie - som kender det aaaaalt for godt med plukkeveer.

Ja mor

Det skulle jo liiiige testes. Men det duede ikke, så det gør vi ikke igen.

Er der en der er ved at være spændt på på tirsdag????

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ja mor

Det skulle jo liiiige testes. Men det duede ikke, så det gør vi ikke igen.

Er der en der er ved at være spændt på på tirsdag????

kan godt li jeg allerede LYDER som en mor haha  

Men ja, jeg skulle også liiiige prøve svømmehallen en dag, og DET blev så min sidste udskejelse  øv øv...

jepsen, jeg har gjort fuldstændig hovedrent i dag (er det redebyggeri de kalder det?) så der bare er klar til vi komme hjem  

Anmeld

23. maj 2010

Faith

BlyViol skriver:

kan godt li jeg allerede LYDER som en mor haha  

Men ja, jeg skulle også liiiige prøve svømmehallen en dag, og DET blev så min sidste udskejelse  øv øv...

jepsen, jeg har gjort fuldstændig hovedrent i dag (er det redebyggeri de kalder det?) så der bare er klar til vi komme hjem  

Man lærer at kende sine begrænsninger, men det tager nogle lærestreger før man kommer dertil.

Jo det er vidst redebyggeri. Hvor må det bare være surealistisk at vide at på tirsdag er man mor. I må simpelthen være så spændte!

Jeg tænker meget på hvordan de mon ser ud.... Tænk hvis man synes de er grimme. Der var et afsnit af De unge mødre for et stykke tid siden hvor Melissas søn blev taget med sugekop. Hun fik et chok da han kom ud fordi hans hoved lignede et conehead.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.