MD må man ha' børn med ind og se??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Moar'en

businesstigger skriver:

Det afhænger vist meget af stedet du skal skandes. Skanning er jo ikke for hyggens skyld. Den foretages med det formål at se om der er evt misdannelser ved babyen. Så I kan jo risikere at få dårligenyheder hvor det så vil være ekstra svært at sku forholde sig til med et andet barn tilstede. Så mange steder har en aldersgrænse for børn der må komme med.

Men ellers er det jo bare at købe en skanning på en privat klinik efterfølgende.

Helt enig, vi fik nogle gimme nyheder og jeg kan da slet ikke forholde mig til hvad jeg skulle ha gjort hvis min lillebror på ti sad ved siden af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

anjada

Moar'en skriver:

Helt enig, vi fik nogle gimme nyheder og jeg kan da slet ikke forholde mig til hvad jeg skulle ha gjort hvis min lillebror på ti sad ved siden af.

Jeg synes selvfølgelig heller ikke at han skal overvære det hvis vi skal have dårlige nyheder af vide, men hvis vi får af vide til NF at baby er fin, så håber jeg jo at vi vil få det samme af vide til MD.

Men han er jo heldigvis så stor at han godt kan forstå hvis han ikke må være der, så må vi bare studere scanningsbilledet sammen med ham

Anmeld

24. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg måtte kun have en med - og det skulle være en voksen. Valgte selvfølgelig min forlovede - farmanden til guldklumpen

Anmeld

24. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg blev scannet på Hvidovre måtte jeg kun have en med og det var selvføgelig min mand.

Jeg synes det er ok, at man ikke må have børn med - hverken til nf eller md. Man kan risikere, at skulle have dårlige nyheder og det kan være svært, at tackle, hvis der sidder et barn ved siden af.

Jeg kan godt forstå, hvis man gerne vil have af ens barn/børn skal se babyen i maven, men så må man selv betale for scanning på en privat klinik

Anmeld

24. maj 2010

Mie A

Dengang jeg blev skannet, da vi ventede vores lille pige, havde vi hendes storebror med - jeg var nemlig stadig på barsel med ham

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

anjada skriver:

Jeg synes selvfølgelig heller ikke at han skal overvære det hvis vi skal have dårlige nyheder af vide, men hvis vi får af vide til NF at baby er fin, så håber jeg jo at vi vil få det samme af vide til MD.

Men han er jo heldigvis så stor at han godt kan forstå hvis han ikke må være der, så må vi bare studere scanningsbilledet sammen med ham

Altså ikke for at skræmme dig, overhovedet ikke. Men vi havde en perfekt NF, det var en sund smuk baby. Men MD viste et hjerte der sad i den forkerte side og manglede stort set det halv. Så indtil MD troede vi vi havde en perfekt lille baby, med alle de dele den nu skulle ha'.

Jeg håber da helt bestemt at i får en lille perfekt baby, men jeg ville idag aldrig tage et barn med efter den oplevelse, det var en forfærdelig følelsesmæssig rutchetur.

Anmeld

24. maj 2010

Faith

På det sygehus hvor jeg bliver skannet er der hængt et skilt op hvor der står at det ikke er tilladt at have børn med til skanninger. Men ved ikke om det er sådan alle steder.

Anmeld

24. maj 2010

anjada

Moar'en skriver:

Altså ikke for at skræmme dig, overhovedet ikke. Men vi havde en perfekt NF, det var en sund smuk baby. Men MD viste et hjerte der sad i den forkerte side og manglede stort set det halv. Så indtil MD troede vi vi havde en perfekt lille baby, med alle de dele den nu skulle ha'.

Jeg håber da helt bestemt at i får en lille perfekt baby, men jeg ville idag aldrig tage et barn med efter den oplevelse, det var en forfærdelig følelsesmæssig rutchetur.

Pyh det må ikk ha været en rar oplevelse for jer

Jeg er ikke skræmt, men selvfølgelig rumsterer tankerne, om alt nu er som det skal være med baby...

Men det er nok klogest at lade fornuften råde, og lade storebror blive hjemme....

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

anjada skriver:

Pyh det må ikk ha været en rar oplevelse for jer

Jeg er ikke skræmt, men selvfølgelig rumsterer tankerne, om alt nu er som det skal være med baby...

Men det er nok klogest at lade fornuften råde, og lade storebror blive hjemme....

Ja og det var ikke for at sætte grimme tanker i hovede på dig. Kan da lige tilføje at det kun er 2% af alle graviditeter der ender med hjertefejl, så jeres lille pus har det nok helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.