MD må man ha' børn med ind og se??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

anjada

Jeg har lige fået brev med tiden til NF, og det glæder vi os til at komme til. Der må man ikke have børn med, og så vil jeg lige spørge jer der har været til MD scanningen, må man have børn med ind og se??

Vi har jo storebror på 10 år som vildt gerne vil med ind og se baby i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

XXSS

Hvis han kan sidde stille så skulle det da ikke være noget problem  Der er ingen streng politik for at du ikke må tage ham med i hvert fald. De skal jo bare have ro til at gennemgå baby og så er det jo fjong.

Anmeld

22. maj 2010

businesstigger

Det afhænger vist meget af stedet du skal skandes. Skanning er jo ikke for hyggens skyld. Den foretages med det formål at se om der er evt misdannelser ved babyen. Så I kan jo risikere at få dårligenyheder hvor det så vil være ekstra svært at sku forholde sig til med et andet barn tilstede. Så mange steder har en aldersgrænse for børn der må komme med.

Men ellers er det jo bare at købe en skanning på en privat klinik efterfølgende.

Anmeld

22. maj 2010

B&J

da jeg skulle scannes ville jeg have min søster med og kæreste det måtte jeg ikke jeg skulle vælge så måtte jo sige min søster fra trist men de ville kun have en med ind...

Anmeld

22. maj 2010

Bare mig..

der stod i mine papir fra md og nf at børn ikke måtte komme med. Men jeg ved dog ikke hvad aldersgrænsen er. Men vi havde vores mødre med og så fik vi vildt skæld ud fordi man åbenbart kun måtte have én person med ind.

Anmeld

22. maj 2010

L-Mortil3

Da jeg blev skannet (nf i herning, MD i holstebro) der måtte man kun have 1 person med. Ingen børn, og ingen andre tilskuere

Anmeld

22. maj 2010

oo

på svendborgs hospital gør de det meget klart at man må have 1 person med og at børn ikke er velkomne, da lægerne skal have ro til scanningen.

Anmeld

22. maj 2010

9510

Jeg havde min store på 8 med da jeg var til 2. scanning men ikke til den første,( aner ikke hvad de hedder&nbsp

Syns ikke hun skulle med til den første hvis der skulle være noget galt, ved nr 2 fik jeg godt nok skæld ud, men sagde bare at hun nok skulle være stille, og det var hun,,, Det var i Aalborg

Anmeld

22. maj 2010

Margorie

Første barn blev jeg scannet på nykøbing f sygehus og der måtte min kæreste og lillesøster på 14 gerne komme med ind både til nf og md 

Anden gang fik jeg nf på næstved sygehus og der fik vi at vide at de lige ville scanne og se om alt var fint og så kunne evt andet familie end lige kæresten komme ind og se når de havde sikret sig der intet var galt.. Hun sagde det også var sådan ved md scanningen.

Anmeld

22. maj 2010

Mira0911

Jeg blev scannet i Silkeborg.. Og havde af og til 2 med ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.