Fuuuuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

linemus

Jeg er alene hjemme med pigerne og har lige været inde og skifte dem i soveværelset. Går tilbage til køkkenet og forbereder lidt frugt, mens Signe leger på gulvet. Nanna blev inde i soveværelset og legede (plejer at lege ude i gangen, soveværelse og køkken/stue).

Så ville jeg lige kigge til hende, for der var så stille, og hun var ikke kommet tilbage til køkkenet, så jeg går ud i gangen og hører noget rumstere... ovenpå!!! Springer i tre spring op ad trappen (sådan en i to dele med repos), og sørme om hun ikke sidder nok så glad helt oppe på toppen og griner til mig!

Argghhh, mit hjerte hamrer stadig. Hun har fået så mange mysser nu. Er ellers altid så påpasselig med trappen, og Nanna har aldrig kravlet så meget som ét trin op - kun Signe har været 4-5 trin oppe. Men nu er døren sgu lukket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Loggidut

hvad???

aj for fanden, hvor er de bare blevet hurtige de unger...ja det er godt nok ved den tid man skal til at passe vildt meget på! 8(

ps/ jeg ved hvad du kan ønske dig til tøserne når de bliver 1...en låge til begge ender af trappen...

shit, det tror jeg godt nok jeg vil have skrevet på min ønskeseddel, for vi har den mest narsty trappe, der er åben mellem trinene, og skide glat

Anmeld

14. juni 2008

Hyner

Det kan jeg kun nikke genkende til....:'( Desværre!!! Så mor her har lige været ude og invistere i et trappegitter og det er nu sat op!!! Så kan hun lærer det:))! Det er lidt det samme med sengen. Jeg har i mandags (endelig) rykket bundet ned i sengen så hun ikke kan falde ud over kanten... Og hvad gjorde Emma i går???? Hun var blevet puttet men der kom nogle bankelyde fra værelset så jeg ville lige se... Da jeg kom ind stod hun op og klappede på gelænderet8( For dælen hvor blev jeg rad!!! Lad os håbe vi kan nøjes med forskrækkelsen... Krams Henriette

Anmeld

14. juni 2008

linemus

Åha jeg har røde ører :$ At sænke bunden på Nannas seng, har stået på min todo liste i ugevis nu... :$ Og hun står jo fint op i sengen :$:$:$ Spark i røven - nu bliver den sat ned inden aften!

Vores trappe er ikke sådan lige at sætte gitter for, men nederst er der en skydedør, så det er bare med at holde den lukket. I hvert fald indtil de lærer at åbne den...

Vores trappe er også med åbne trin og lakeret træ, så jeg er meget imponeret over, at hun er kommet derop så hurtigt uden at skvatte ned.

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

aaiiii hvir er det vildt.... ja gu blir man da ræd!!! men flot hun gjorde det.
altså her hjemme var vi selvfølgelig også monster påpasselige med alexander og vores trappe. men i stedet for at holde ham fra den så gik vi på trapper konstant. det betød den ikke var monster spændende, og at han blev super dygtig rigtig hurtig til at gå på trappen!!

Anmeld

14. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

aaiiii hvir er det vildt.... ja gu blir man da ræd!!! men flot hun gjorde det.
altså her hjemme var vi selvfølgelig også monster påpasselige med alexander og vores trappe. men i stedet for at holde ham fra den så gik vi på trapper konstant. det betød den ikke var monster spændende, og at han blev super dygtig rigtig hurtig til at gå på trappen!!

Ja, det er en god ide. Med Sebastian kom det af sig selv, fordi vi boede på 3. sal, og jeg gad ikke bære ham hele tiden.

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

nej det er jo lige det. vi tænkte også dt var bedre at lærer ham det end at holde ham væk...
da han var ca 1½ gik han lige så fint op og ned

Anmeld

14. juni 2008

bette

det må jeg nok sige.. !!!
hvor vildt altså.. og dælme godt klaret!
tror også jeg selv ville have været pænt forvirret og i chok..
når man ik tror de kan ja så stormer de bare afsted lige pludselig..!!
hehe:P

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Vi har gjort som Kalija, og vænnet Freja til trappen fordi der ikke kunne sættes gitter forneden.
Hun har heldigvis altid selv været meget forsigtig og påpasselig.
Årgh...bunden i sengen... det må jeg straks ha sat manden til!

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Vi har gjort som Kalija, og vænnet Freja til trappen fordi der ikke kunne sættes gitter forneden.
Hun har heldigvis altid selv været meget forsigtig og påpasselig.
Årgh...bunden i sengen... det må jeg straks ha sat manden til!

j fanme ja især hvis han så småt er begyndt at rejse sig op!!!

vi har en kontakt oppe på væggen ned nede i fodenden af arthurs seng. jeg syntes jo den sad langt oppe, men så en morgen da jeg skulle til at stå op, hørte jeg klik-klik-klik.. og så kunne jeg lurer under døren at lyset blev tændt og slukket haha så vi skal også lige ha sengen flyttet:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.