Bimmer Vol. 1. 5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ha ha ha ha ha.... ja, fortæl det til den 13 årige indeni mig, der var ca. 15 cm højere end alle da vi blev konfirmeret og derfor skulle gå bagerst i drengerækken!

Så er der da lidt retfærdighed til...

Snakkede med Kate i dag og hun havde været herinde og set dit billede og hun sagde nøjagtig det samme; "Altså hvis ikke hende Ditte var så sød så ville man sgu da hade hende for den krop!" Så det er ikke kun mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Mira0911

Flot flot mave...

Anmeld

22. maj 2010

Tina2

DK skriver:

Ha ha ha ha ha.... ja, fortæl det til den 13 årige indeni mig, der var ca. 15 cm højere end alle da vi blev konfirmeret og derfor skulle gå bagerst i drengerækken!

Hvor ser du supergodt ud!!!!

Iøvrigt kan jeg lige fortælle dig at jeg var den højeste pige i min klasse, og da jeg hed Christensen dengang skulle jeg gå FORREST vel at mærke med den dreng der hed Andersen og han var så helt tilfældigt den LAVESTE dreng i klassen, uuuuh, jeg ville ha' givet meget for at gå bagerst kan du tro  Er du gaaaal en højdeforskel!!!!! Ha ha

Anmeld

23. maj 2010

DK

Tina2 skriver:

Hvor ser du supergodt ud!!!!

Iøvrigt kan jeg lige fortælle dig at jeg var den højeste pige i min klasse, og da jeg hed Christensen dengang skulle jeg gå FORREST vel at mærke med den dreng der hed Andersen og han var så helt tilfældigt den LAVESTE dreng i klassen, uuuuh, jeg ville ha' givet meget for at gå bagerst kan du tro  Er du gaaaal en højdeforskel!!!!! Ha ha

Uhhh jeg er trumfet i dårlige konfirmand-historier! Din stakkel!! Det må sgu også have været hårdt for den bette Andersen, he he he.... Heldigvis så har vi jo de længste ben her som voksne, he he!!

Anmeld

23. maj 2010

Tina2

DK skriver:

Uhhh jeg er trumfet i dårlige konfirmand-historier! Din stakkel!! Det må sgu også have været hårdt for den bette Andersen, he he he.... Heldigvis så har vi jo de længste ben her som voksne, he he!!

Jep, ville da bestemt heller ikke undvære så meget som en cm af mine laaaaaaaange ben idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.