Bimmer Vol. 1. 5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.208 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

DK

Ihh ja jeg kan jo ligeså godt få startet!

Jeg har nu på 14 dage taget 3 kg på (jaaaa tre, som i 3!!) Det hele sidder i en fin bule midt på maven, der ikke har det mindste med den lille Bimmer at gøre, men nok mere med pasta, bulgur og is

Jeg beklager aller streger efter bukser, lommer og BH´er. Det hele strammer, he he... Jeg læste man tager mellem 0,1 og 0,2 kg på om ugen i første trimester, så jeg har ligesom bare nuppet det hele i et hug! Hvorfor dog vente

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis ikke det var fordi jeg er håbløst pjattet med dig så ville jeg HADE dig for fuld smadder af misundelse over din smækre figur!!!

I virkeligheden burde du tvinges til at vælge - ENTEN

a) din seje og hysterisk morsomme personlighed

b) dit intellekt som scorer topkarakterer gang på gang på jura (!)

eller

c) din smækre body, gode stænger og gode nødder (selv med små ujævnheder )

DU KAN IKKE FÅ DET HELE - DET ER IKKE FAIR FORDELING!!!!!

Anmeld

22. maj 2010

Mette.

Hvor er du flot! .. Tillykke med den lille spire i maven.

Anmeld

22. maj 2010

DK

Rosa skriver:

Hvis ikke det var fordi jeg er håbløst pjattet med dig så ville jeg HADE dig for fuld smadder af misundelse over din smækre figur!!!

I virkeligheden burde du tvinges til at vælge - ENTEN

a) din seje og hysterisk morsomme personlighed

b) dit intellekt som scorer topkarakterer gang på gang på jura (!)

eller

c) din smækre body, gode stænger og gode nødder (selv med små ujævnheder )

DU KAN IKKE FÅ DET HELE - DET ER IKKE FAIR FORDELING!!!!!

Ha ha ha ha ha.... ja, fortæl det til den 13 årige indeni mig, der var ca. 15 cm højere end alle da vi blev konfirmeret og derfor skulle gå bagerst i drengerækken!

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Hold da op hvor er du bare smuk. Hvad man dog ikke ville gøre for sådan en krop. 

Glæder mig til at skulle følges med dig 

Anmeld

22. maj 2010

Soap

Stort tillykke 

Anmeld

22. maj 2010

Mettemus

DK skriver:

Jeg har nu på 14 dage taget 3 kg på (jaaaa tre, som i 3!!) Det hele sidder i en fin bule midt på maven, der ikke har det mindste med den lille Bimmer at gøre, men nok mere med pasta, bulgur og is

Jeg beklager aller streger efter bukser, lommer og BH´er. Det hele strammer, he he... Jeg læste man tager mellem 0,1 og 0,2 kg på om ugen i første trimester, så jeg har ligesom bare nuppet det hele i et hug! Hvorfor dog vente

+ 3 kg HVOR????
Møgflot - synes FRA NU AF at vi skal lade være med at sammenligne mavebilleder

Anmeld

22. maj 2010

Bayze

DK skriver:

Jeg har givet mig til at spise pasta, bulgur og is - i håb om at komme til at se sådan dér ud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. maj 2010

DK

Jeg takker så ydmygst og lover at alle der grovæder pasta is og bulgur inden overkommelig tid også kan opnå topmave 

Jeg glæder mig til at kunne sætte flere billeder ind. Det er så sjovt at se maven helt fra begyndelsen og hvordan det så kommer til at buuule ud!!

Anmeld

22. maj 2010

LilleMor10

JEG VILLE SLÅ IHJEL FOR DIN KROP !!  

Og tillykke med den lille

Knus Sara 37+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.