Jeg sagde lige til Kenneth, efter mit sidste svar, at nu ser vi lige tiden an en sidste gang, og giver dem en chance for at ændre på det - NU!!
Og hvis der ikke sker forbedringer i den meget nærmeste fremtid, så ber' jeg sgu om, at få et møde med dem. Så vil jeg sige til dem, at jeg synes det er svært, at komme og være utilfreds, når man bliver mødt af beklagelser og venlighed og forståelse, samt deres ord for, at de gør det så godt de kan ......For helt ærligt, så er det ikke godt NOK - eftersom det fortsat sker!!
Og nu er de nødt til at fortælle mig noget andet. For jeg kan ikke bruge en undskyldning til noget, hvis det blot udløser en ny rift et par dage efter igen. Der må ske noget nyt så - de må gøre noget!
Så nu håber jeg, at det ændrer sig, og ikke bliver nødvendigt med et møde.
Men hvis det gør, så er det sådan det må være!
Jeg vil gøre hvad jeg kan for, at der bliver passet godt på mine børn!
Min frygt er jo også, på længere sigt, hvis det fortsætter, at Celina ender med at møde andre med skepsis. At hun skal knibe øjnene i og trække ansigtet væk i frygt for, at nogen vil gøre hende ondt.
Sådan er det heldigvis ikke ....men jeg vil bestemt heller ikke lade stå til, og risikere, at det ender så galt.
Rigtig mange tak for alle Jeres svar.
Det er bare så nemt at hidse sig op, og have en masse utilfredshed parat. Men nu har jeg talt med 4 forskellige omkring det. Og det er det samme imødekommende, venlige, beklagende og yderst forstående for min vrede og ærgelse, som jeg møder hver gang. Og så falder paraderne ligesom lidt, for det er jo ikke den enkeltes skyld, og de står der og er så venlige og forstående, så det ikke nytter meget at være gal. Så er der bare ikke mere at sige - Og svarene jeg får fra dem, er de samme søde, beklagende og forstående svar, hvor de jo gør alt hvad de kan for, at undgå det igen fremover...
Jeg føler lidt at jeg ikke når videre...
Men hvis det fortsætter, så fortsætter jeg også - det er jeg nødt til, for det handler om MINE børns ve og vel. Og mine piger skal ikke have daglige klø, bare fordi de er små eller fristende at "pille ved" - BASTA !!