Kan ikke rigtigt komme videre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ej bliver da helt vred!!! Det er da bare ikke i orden at hun skal overfaldes hver dag. jeg ved sgu heller ikke hvad jeg ville gøre/sige.... Det er svært. De må putte plastre om den lille piges negle så hun ikke kan gøre det. Du må håbe at Celina slår igen en dag. Det kan nogle gange hjælpe!

Som en form for "opmuntring" fik jeg at vide, at Celina jo nok var udset primært fordi hun er den lille lige nu. Men at hun inden længe ikke vil være den mindste mere, da der kommer nye små til   ....Jamen så er den prut jo slået. Så er der MÅSKE et nyt offer til "kradse-marie", så min Celina slipper ...oder was?!?   tsk tsk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Okay, Katrine..............DET DER ER FANDME IKKE IORDEN. Sikke et dybt kradsemærke..........og så igen og igen. Du må forlange at enten Celina eller det andet barn mandsopdækkes hele dagen i inst. indtil denne uvane er brudt. Det skal kunne lade sig gøre..............evt. ved at lederen sætter en vikar på, kun til dette formål.

Det er tid til at smide fløjlshandskerne, søde Katrine..................stil krav, du betaler for deres service.

Et stort mys til Celina................har helt ondt i hjertet, af at se sådan en kradset lille trold.

Jamen jeg ved det godt.....!!! Men hvad skal man gøre? Jeg HAR forsøgt at tale med stram tone og alvorlig mine.
Jeg ringede en dag derover, fordi Kenneth havde hentet og ikke set det. Jeg så det med det samme, og ringede derover.

Men det er svært. For hvem skal jeg lige skælde ud?
Alle beklager jo, og er så venlige og forstående.
Men det ændrer bare ikke meget ved, at min lille pige STADIG efterfølgende bliver revet...

Jeg er træt af det!!!! Men jeg ved bare ikke, hvad mere jeg kan gøre?

De siger, at de allerede mandsopdækker, når de to er samlet.
Og ellers forsøger de at have dem to forskellige steder. Så der er altid opsyn, når de er sammen. Ellers er Celina f.eks. indendøre sammen med en voksen, mens de rydder op, og de andre udenfor i lidt længere tid end Celina, osv....
Det er altid en MEGET HURTIG hovsa-ting, når det sker, siger de  

Anmeld

21. maj 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Ja men burde ikke være sådan. Burde være en der konstant kan holde øje med dem.

Det siger de godt nok også, at de forsøger at gøre, så godt som de overhovedet kan.... (men jeg kan jo så konstatere i mit skuffede sind, at deres bedste bare ikke helt rækker .....men hvad kan man lige stille op med det - ud over at fortsætte med at brokke sig, når det sker igen!?!)

Anmeld

21. maj 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Jamen jeg ved det godt.....!!! Men hvad skal man gøre? Jeg HAR forsøgt at tale med stram tone og alvorlig mine.
Jeg ringede en dag derover, fordi Kenneth havde hentet og ikke set det. Jeg så det med det samme, og ringede derover.

Men det er svært. For hvem skal jeg lige skælde ud?
Alle beklager jo, og er så venlige og forstående.
Men det ændrer bare ikke meget ved, at min lille pige STADIG efterfølgende bliver revet...

Jeg er træt af det!!!! Men jeg ved bare ikke, hvad mere jeg kan gøre?

De siger, at de allerede mandsopdækker, når de to er samlet.
Og ellers forsøger de at have dem to forskellige steder. Så der er altid opsyn, når de er sammen. Ellers er Celina f.eks. indendøre sammen med en voksen, mens de rydder op, og de andre udenfor i lidt længere tid end Celina, osv....
Det er altid en MEGET HURTIG hovsa-ting, når det sker, siger de  

Katrine..........hvis det forholder sig sådan, som de hævder..............så burde det jo ikke ske, at Celina ser sådan ud, vel?? Du skal tage et møde med lederen, og give klart udtryk for at I forventer at dette "problem" bliver løst...................det er jo for helv..... deres ansvar, at børnene ikke lider overlast, når de er i deres varetægt.

Anmeld

21. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Okay, Katrine..............DET DER ER FANDME IKKE IORDEN. Sikke et dybt kradsemærke..........og så igen og igen. Du må forlange at enten Celina eller det andet barn mandsopdækkes hele dagen i inst. indtil denne uvane er brudt. Det skal kunne lade sig gøre..............evt. ved at lederen sætter en vikar på, kun til dette formål.

Det er tid til at smide fløjlshandskerne, søde Katrine..................stil krav, du betaler for deres service.

Et stort mys til Celina................har helt ondt i hjertet, af at se sådan en kradset lille trold.

jeg er SÅ enig! det er jo et overgreb hun udsættes for igen og igen og det må jo alt andet lige også sætte nogle spor i din lille pige at andre bare kan få lov at gøre sådan. ikke at de "bare får lov", men det sker jo tydeligvis om og om igen på trods af pædagogernes gode hensigter.

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Jeg sagde lige til Kenneth, efter mit sidste svar, at nu ser vi lige tiden an en sidste gang, og giver dem en chance for at ændre på det - NU!!
Og hvis der ikke sker forbedringer i den meget nærmeste fremtid, så ber' jeg sgu om, at få et møde med dem. Så vil jeg sige til dem, at jeg synes det er svært, at komme og være utilfreds, når man bliver mødt af beklagelser og venlighed og forståelse, samt deres ord for, at de gør det så godt de kan ......For helt ærligt, så er det ikke godt NOK - eftersom det fortsat sker!!
Og nu er de nødt til at fortælle mig noget andet. For jeg kan ikke bruge en undskyldning til noget, hvis det blot udløser en ny rift et par dage efter igen. Der må ske noget nyt så - de må gøre noget!

Så nu håber jeg, at det ændrer sig, og ikke bliver nødvendigt med et møde.
Men hvis det gør, så er det sådan det må være!

Jeg vil gøre hvad jeg kan for, at der bliver passet godt på mine børn!

Min frygt er jo også, på længere sigt, hvis det fortsætter, at Celina ender med at møde andre med skepsis. At hun skal knibe øjnene i og trække ansigtet væk i frygt for, at nogen vil gøre hende ondt.
Sådan er det heldigvis ikke ....men jeg vil bestemt heller ikke lade stå til, og risikere, at det ender så galt.

Rigtig mange tak for alle Jeres svar.

Det er bare så nemt at hidse sig op, og have en masse utilfredshed parat. Men nu har jeg talt med 4 forskellige omkring det. Og det er det samme imødekommende, venlige, beklagende og yderst forstående for min vrede og ærgelse, som jeg møder hver gang. Og så falder paraderne ligesom lidt, for det er jo ikke den enkeltes skyld, og de står der og er så venlige og forstående, så det ikke nytter meget at være gal. Så er der bare ikke mere at sige - Og svarene jeg får fra dem, er de samme søde, beklagende og forstående svar, hvor de jo gør alt hvad de kan for, at undgå det igen fremover...

Jeg føler lidt at jeg ikke når videre...
Men hvis det fortsætter, så fortsætter jeg også - det er jeg nødt til, for det handler om MINE børns ve og vel. Og mine piger skal ikke have daglige klø, bare fordi de er små eller fristende at "pille ved" - BASTA !!

Anmeld

22. maj 2010

Ida.

Vil give de andre ret - det der er bare ikke i orden altså!! Vi ved alle, at en enkel ridse i ny og næ kan ske - man at det er så konsekvent, det er jo direkte forkasteligt og sørgeligt!!! Om ikke andet, så må de først og fremmest komme efter "kradseren"s forældre for at bede dem om at holde barnets negle heeeeelt korte, og derefter må de jo mandsopdække!!

Håber snart kradseriet er ovre!

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

synes pædagogerne skal tage en snak med barnets forældre, for man kan godt klippe neglene så man ikke kan rive sådan der, Det er jo helt vildt.. det barn må jo have virkelig lange negle altid.

Det er dælme synd for hende at hun skal udsættes sådan..

Anmeld

22. maj 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Fuldstændig enig... men måske bedst at mandsopdække det barn der kradser, (for der MÅ da være andre der osse bliver kradset) og så gribe ind hver gang det sker, så må barnet da lære på et tidspunkt, at det må man ikke...

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Som en form for "opmuntring" fik jeg at vide, at Celina jo nok var udset primært fordi hun er den lille lige nu. Men at hun inden længe ikke vil være den mindste mere, da der kommer nye små til   ....Jamen så er den prut jo slået. Så er der MÅSKE et nyt offer til "kradse-marie", så min Celina slipper ...oder was?!?   tsk tsk!

Ej en latterlig kommentar at komme med! Det løser jo ikke problemet! De bliver da nødt til at give den pige en konsekvens af en slags hver gang hun gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.