Niels er indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Joan ( Smallie )

på børneafdelingen det blev han her til morgen men asmatisk bronkitis ( Staves )

Jeg ringet til vagt læge i går ved 23 tiden men han vil ikke have lyttet på ham så efter en nat i helvede ringet manden til vagtlægen ved 8.30 tiden for nu skulle de se på ham, men der var hekdigvis ikke noget han spurte om han skulle sende en amublance men det takket vi pænt nej til og kørte selv. Han kom til med det samme og røg op på børneafdelingen lige efter og fik en maske.

Øjj hvor er det bare svært, jeg har lyst til at give mig til at tude hele tiden. Men der er vist en del homoner i det også for jeg tog en test igår og den var positiv, så det ser ud til niels skal være storbror:$

Nå jeg er bare lige hjemme for at sove lidt og få noget at spise.

Tak fordi i læste mit rodet indslag

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Juniors mor

Eijj hvor synd for Niels og jer - håber han kommer hurtigt til hægterne igen.
Og stort tillykke med den positive test.....

Anmeld

14. juni 2008

mor til en del

Først stort tillykke med graviditeten, det gik da hurtigt;)
Derefter øj hvor er det synd for Niles, træls at vagtlægen ikke ville lytte i aftes, men godt at i kom ind i dag.
Hvad så, kan i få det til at hænge sammen med at være hos ham på skift, eller holder du fri?

God bedring.

Lisbeth.

Anmeld

14. juni 2008

Joan ( Smallie )

Lisbeth Pedersen skriver:

Først stort tillykke med graviditeten, det gik da hurtigt;)
Derefter øj hvor er det synd for Niles, træls at vagtlægen ikke ville lytte i aftes, men godt at i kom ind i dag.
Hvad så, kan i få det til at hænge sammen med at være hos ham på skift, eller holder du fri?

God bedring.

Lisbeth.

Ja det tog ikke 1½ år inden der var en positiv test den her gang kun ½ år:P Så det er dejligt.

Og jeg har fri i den her weekend, heldigvis, og håber på han kan komme hjem og sove i nat og så ind til kontrol i morgen. Han skal have noget ro og det kan han slet ikke finde derinde.
Men lige nu er manden ved ham, de er gået en tur ned i byen så Niels kan få sovet lidt inden han skal have maske igen.
Og er han ikke på toppen igen på tirsdag når jeg skal på arbejde så kommer jeg bare ikke på arbejde, så nemt er det.;)
Han kommer før mit arbejde.
Godt min chef er en kvinde og selv har 2 børn.

Tak for jeres ord (H) Joan

Anmeld

14. juni 2008

Marco2

God bedring til Niels.

Og stort tillykke med den kommende bebs.

AG

Anmeld

14. juni 2008

linemus

Øv hvor synd. Rigtig god bedring med ham.

Og tillykke med den ny i maven :)

Knus Line

Anmeld

14. juni 2008

Plysbjørnen

Rigtig god bedring med Niels... Håber han snart bliver frisk igen...

Og tillykke med den lille reje...

Betina1978

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Jamen Joan da!! Sikke da en melding at komme med! Stakkels Niels - har han fået det bedre? Og dig? Er deu ok - og tillykke din bandit, sådan lige at snige sådan en oplysning ind i et ellers trist indlæg! Håber at alt er vel med alle ;) Marie - ønsker god bedring :'( og tillykke :D

Anmeld

14. juni 2008

Grynt

Først vil jeg lige sige tillykke Joan med lille spir. Sikke en dejlig nyhed.

Dernæst vil jeg sige, at jeg syntes det er rigtigt synd for Niels, for det er bare ikke sjovt at være ham lige nu....eller jer. Jeg ved hvad du går igennem for jeg har selv 3 unger med AB og Astma og har da været afsted med dem på sygehuset nogle gange.

De varmeste tanker herfra og et stort kram også (H)(H)

Anmeld

14. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] på børneafdelingen det blev han her til morgen men asmatisk bronkitis ( Staves ) Jeg ringet til vagt læge i går ved 23 tiden men han vil ikke have lyttet på ham så efter en nat i helvede ringet manden til vagtlægen ved 8.30 tiden for nu skulle de se på ham, men der var hekdigvis ikke noget han spurte om han skulle sende en amublance men det takket vi pænt nej til og kørte selv. Han kom til med det samme og røg op på børneafdelingen lige efter og fik en maske. Øjj hvor er det bare svært, jeg har lyst til at give mig til at tude hele tiden. Men der er vist en del homoner i det også for jeg tog en test igår og den var positiv, så det ser ud til niels skal være storbror:$ Nå jeg er bare lige hjemme for at sove lidt og få noget at spise. Tak fordi i læste mit rodet indslag (H) Joan[/citat] jammen for pokker, det er jo både så godt og skidt! hvor er det træls med Niels...og det er så træls og svært at komme igennem det...øv kan sørme godt huske da jeg var indlagt med kasper :'( men en positiv test 8D tillykke med det...så sker der da noget dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.