Trendsales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Rasmine

Nogen som bruger det?
Har besluttet mig for at prøve at sælge mit crap derigennem, men synes sgu det virker...stort...
Nogle gode fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Juniors mor

Jeg har købt lidt derinde, men ikke prøvet at sælge.
Det er meget brugervenligt, så der er ikke rigtig nogle fif -bare se at komme igang ;)

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

ja jeg ved heller ikke lige hvad der er af fif. jeg har købt og solgt en del der inde. det virker fint for mig.
du skal bare huske at når du har sagt en pris til en kunde så skal der også betalet ts på 3%, bare så du har det med i dine overvejelser når folk byder, så du får ind for tingene hvad du skal.

Anmeld

14. juni 2008

Susan1978

jeg har været bruger af TS siden 2001 mener jeg det er..

jeg ved ikke lige hvad fif du tænker på, men du skal endelig bare spørge hvis der er noget du er i tvilv om.

noget af det jeg gør fx er at angive mål med det samme, så skal jeg ik hive tingende frem flere gange.

de mest efterspurgte mål er gerne.

bukser: livvidde (bare mål dem lige over når de ligger fladt)
skridtlængde: mål fra skridtet og op til buksekanten.
indenvendig benlængde: mål fra skrid og ned til buksbenet for neden.
udenvendig benlængde: mål fra den yderste buksekant og ned til buksebenets kant.

ved bluser:
brystvidde: mål fra armhule til armhule altså lige over.
længde: mål fra skulder og ned til hvor blusen slutter

hvis du har mod på det, så find ud hvad det vil koste at sende tingene så du kan sætte prisen for porto på med det samme.. det er tit en afgørende faktor. + gerne 100gram for embalage.

et lille fif kan være, når jeg fx skal sende lidt større pakker tøj fx 3 stk af mit eget så pakker jeg det gerne i plastikposer, og klistrer papir på,hvor jeg skriver adressen.. er billigere end at skulle købe post - kasser.

hvis du på en annonce har flere bud så lav en slut tidspunkt, fx " jeg sætter slut på i aften kl 21"

nå det var bare lidt af det..

Held og lykke..

du kan finde mig under Susan andersen ( med mellemrum mellem navnene..

Susan

Anmeld

15. juni 2008

Rasmine

Susan1978 skriver:

jeg har været bruger af TS siden 2001 mener jeg det er..

jeg ved ikke lige hvad fif du tænker på, men du skal endelig bare spørge hvis der er noget du er i tvilv om.

noget af det jeg gør fx er at angive mål med det samme, så skal jeg ik hive tingende frem flere gange.

de mest efterspurgte mål er gerne.

bukser: livvidde (bare mål dem lige over når de ligger fladt)
skridtlængde: mål fra skridtet og op til buksekanten.
indenvendig benlængde: mål fra skrid og ned til buksbenet for neden.
udenvendig benlængde: mål fra den yderste buksekant og ned til buksebenets kant.

ved bluser:
brystvidde: mål fra armhule til armhule altså lige over.
længde: mål fra skulder og ned til hvor blusen slutter

hvis du har mod på det, så find ud hvad det vil koste at sende tingene så du kan sætte prisen for porto på med det samme.. det er tit en afgørende faktor. + gerne 100gram for embalage.

et lille fif kan være, når jeg fx skal sende lidt større pakker tøj fx 3 stk af mit eget så pakker jeg det gerne i plastikposer, og klistrer papir på,hvor jeg skriver adressen.. er billigere end at skulle købe post - kasser.

hvis du på en annonce har flere bud så lav en slut tidspunkt, fx " jeg sætter slut på i aften kl 21"

nå det var bare lidt af det..

Held og lykke..

du kan finde mig under Susan andersen ( med mellemrum mellem navnene..

Susan

Tak for fif.
Det der med at sætte sluttidspunkt på, var en go idé.
Og det med at sende i en plastpose.
Og det med de 3 % anede jeg ik noget om.
(Man er vel ikke blevet så voksen at man læser det med småt, vel?)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

nej det med småt fandt jeg ud af på den "hårde" måde. jeg solgte i forvejen varen billigt, så glemte jeg at veje tøjet inden jeg gav portopris, så der måtte jeg selv spendere over 10 kr, pluds så kom de 3% oveni, så jeg kunne næsten lige så godt ha foræret natdragten væk!! øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.