Så er det i dag...(lille update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

birgittemarie

vi skal have ormen døbt (L)
Og MAND, hvor er jeg træt +o( Jeg blev færdig med kager kl. 3.30 i nat og det endte med, at jeg fik 3 t. og 20 min. søvn efter en dag, hvor jeg stort set kun sad ned, mens jeg skrev herinde 5 min. hist og 5 min. pist.

Nå, intet fornuftigt kommer fra min hjerne lige nu og det er skønt, for jeg skal til at skrive min tale færdig...

Håber, I får en god dag alle sammen :)

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Marco2

Ha' nu en rigtig god dag, og nyd det. Og se om du måske ikke kan få 5 min hvll.. Men ellers må du køre den på adrenalinet ;) Håber talen bliver god, men det er jeg nu ikke I tvivl om at den bliver sådan som du skriver dine indlæg. Og tillykke til "ormen" med hendes fine navn. AG

Anmeld

14. juni 2008

Lise

Håber i får en supergod dag - glæder mig til at høre mere om det :)

Anmeld

14. juni 2008

Rasmine

Ha' en go' dag! :)

Anmeld

14. juni 2008

linemus

Rigtig god dag :) Jeg glæder mig også til at høre om, hvordan det hele er gået :)

Knus Line

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Super god dag til jer! Jeg glæder mig til at høre om dagen - og ikke mindst at se billeder!

(H) Marie

Anmeld

14. juni 2008

Ny mor

RIGTIG GOD DÅBSDAG (L) (L) (L)
Knus Birgitte

Anmeld

14. juni 2008

mor til en del

Jeg håber I får en rigtig god og fornøjelig dag, på trods af manglende hjernefunktion..:P

Lisbeth.

Anmeld

14. juni 2008

Astrid P

Hav nu en rigtig dejlig dag.

(H)

Anmeld

14. juni 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

vi skal have ormen døbt (L)
Og MAND, hvor er jeg træt +o( Jeg blev færdig med kager kl. 3.30 i nat og det endte med, at jeg fik 3 t. og 20 min. søvn efter en dag, hvor jeg stort set kun sad ned, mens jeg skrev herinde 5 min. hist og 5 min. pist.

Nå, intet fornuftigt kommer fra min hjerne lige nu og det er skønt, for jeg skal til at skrive min tale færdig...

Håber, I får en god dag alle sammen :)

Kh Birgitte

hyg jer nu og hav en dejlig dag, selv om du er stresset!

og ved den her tid på dagen, så tror jeg godt jeg kan begynde at sige tillykke med NM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.