Liva går i dagpleje pt. så der er jo kun 4-5 børn... de er så i en gruppe med, jeg tror, 6 andre dagplejere, så når de hver anden uge holder legestue er der så en 24 børn ca.
Hun skal starte i børnehave her til august i en institution med 3 børnehavestuer, med omkring 23-25 på hver stue, og 1 vuggestue med 11 børn.
De har en stor stor legeplads så det bliver ikke "crowded" selvom der er en del børn. Men om det er for mange at proppe ind i en institution kan jeg ikke svare på før til sommer.
Min mor, derimod, arbejder i en institution hvor de bare propper flere og flere børn ind... ja de har endda brugt noget af legepladsen til en pavillon, så der kunne komme endnu flere børn ind.
Der komme ikke flere pædagoger til, så de skal løbe hurtigere og hurtigere hvilket gør at de bliver stressede og derfor siger deres job op... så kommer der nye pædagoger ind og sådan fortsætter det... Min mor har været der i mere end 15 år og bryder sig slet ikke om den udvikling der er gang i... det er sgu synd både for børn, forældre og pædagoger!
Anmeld